Störiga saker vi stör oss på, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på det här, varför måste de va "kopiera å dela" för att gälla, man kan väl göra det ändå utan att skicka vidare "kedjebrev", personligen tycker jag det blir så opersonligt när det är "kopiera och dela"... baaaaah.

"Efter att corona-krisen är över skulle jag vilja ta en drink eller en kaffe med de första tolv personerna som svarar på denna status. Allt du behöver göra är att svara på denna status och lägga upp samma text på din profilsida! Nyfiken på vem som kommer att reagera. (Den som inte publicerar det själv räknas inte i 12). Nu är det upp till dig. 😉 "
 
Stör mig på det här, varför måste de va "kopiera å dela" för att gälla, man kan väl göra det ändå utan att skicka vidare "kedjebrev", personligen tycker jag det blir så opersonligt när det är "kopiera och dela"... baaaaah.

"Efter att corona-krisen är över skulle jag vilja ta en drink eller en kaffe med de första tolv personerna som svarar på denna status. Allt du behöver göra är att svara på denna status och lägga upp samma text på din profilsida! Nyfiken på vem som kommer att reagera. (Den som inte publicerar det själv räknas inte i 12). Nu är det upp till dig. 😉"
Jag avskyr de där uppmaningarna.
 
Stör mig på det här, varför måste de va "kopiera å dela" för att gälla, man kan väl göra det ändå utan att skicka vidare "kedjebrev", personligen tycker jag det blir så opersonligt när det är "kopiera och dela"... baaaaah.

"Efter att corona-krisen är över skulle jag vilja ta en drink eller en kaffe med de första tolv personerna som svarar på denna status. Allt du behöver göra är att svara på denna status och lägga upp samma text på din profilsida! Nyfiken på vem som kommer att reagera. (Den som inte publicerar det själv räknas inte i 12). Nu är det upp till dig. 😉"
Var snäll och kopiera och klistra in detta på din status, om du konstant blir ombedd att kopiera och klistra in något på statusen av dina vänner som kopierar och klistrar in på sina statusar. Många kommer inte att kopiera och klistra in detta men mina verkliga vänner kommer att kopiera och klistra in detta på sin status,för de vet att detta blev kopierat och inklistrat av en kär vän för att de skulle få ännu mer skit att kopiera och klistra in. Nu ska jag se vilka som är mina. ❤❤❤❤❤❤
 
Var snäll och kopiera och klistra in detta på din status, om du konstant blir ombedd att kopiera och klistra in något på statusen av dina vänner som kopierar och klistrar in på sina statusar. Många kommer inte att kopiera och klistra in detta men mina verkliga vänner kommer att kopiera och klistra in detta på sin status,för de vet att detta blev kopierat och inklistrat av en kär vän för att de skulle få ännu mer skit att kopiera och klistra in. Nu ska jag se vilka som är mina. ❤❤❤❤❤❤
Praktiskt att inte ha något facebook och därmed inga vänner, varken verkliga eller overkliga. :p
 
Var snäll och kopiera och klistra in detta på din status, om du konstant blir ombedd att kopiera och klistra in något på statusen av dina vänner som kopierar och klistrar in på sina statusar. Många kommer inte att kopiera och klistra in detta men mina verkliga vänner kommer att kopiera och klistra in detta på sin status,för de vet att detta blev kopierat och inklistrat av en kär vän för att de skulle få ännu mer skit att kopiera och klistra in. Nu ska jag se vilka som är mina. ❤❤❤❤❤❤
Urk... :yuck::yuck::yuck: det ger mig rysningar, men är säkert så. 🙄 Står fast vid att jag tycker det är opersonligt.
 
1. Att jag har huvudvärk.

2. Att jag är så jädra envis att jag varje gång jag får huvudvärk (vilket inte är särskilt ofta) tänker att "nä då, jag behöver inte ta någon huvudvärkstablett, jag dricker lite vatten bara så försvinner den av sig själv". Sen går jag och lider i ett par timmar innan jag inser att nähäpp, den försvann inte av sig själv den här gången heller, och tar en förbannad värktablett trots allt.

3. Att alla huvudvärkstabletter vi har hemma innehåller kaffein, vilket jag inte vågar ta såhär sent på kvällen.
 
9763288F-50C0-4940-80DA-86AB7EBF0601.jpeg

Direkt från tvättmaskinen/torktumlaren :arghh: har inga problem med pälsig päls liksom men jag får fan PANIK på såna här noppor :arghh: och det är alltid dom skönaste(=rivigaste) lakanen som suger åt sig :meh:
 
Jag är inne på jobbet en sväng för en gångs skull. Kolla postfacket, vattna blommorna och sitta där och jobba en stund. Det är nästan ingen här eftersom de flesta jobbar hemifrån, men en kollega några rum bort är på plats och sitter och tokhostar.

Suck.
 
Stör mig på att det är ungdomsgäng och berusade och påverkade personer inne i ”min” butik kvällstid och snattar i mängder samt är otrevliga och stökiga
Butiken ska ha väktare vissa kvällar men det kostar ju en rejäl slant
Varför kan folk inte bara uppföra sig :(
Och är det egentligen lönt för en butik att ha öppet kvällstid om det är en massa stök och snatterier :confused: samt hur mår personalen :cry:
 
Stör mig lite på att man tydligen inte behöver ta ansvar för sitt eget liv om man är en kändis och någon form av kulturarbetare. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Xg7mzr/far-matcheckar-fran-fralsningsarmen
" jag måste ha tag i 60 kronor om dagen för att jag snusar en dosa snus om dagen" Eh, men SLUTA snusa då! Har man inte råd att köpa snus så får man liksom låta bli, oavsett om man är känd eller inte! Eller gör som alla andra när pengarna tar slut, hitta ett extrajobb!
 
Stör mig lite på att man tydligen inte behöver ta ansvar för sitt eget liv om man är en kändis och någon form av kulturarbetare. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Xg7mzr/far-matcheckar-fran-fralsningsarmen
" jag måste ha tag i 60 kronor om dagen för att jag snusar en dosa snus om dagen" Eh, men SLUTA snusa då! Har man inte råd att köpa snus så får man liksom låta bli, oavsett om man är känd eller inte! Eller gör som alla andra när pengarna tar slut, hitta ett extrajobb!

Oj... vilken typ han verkar vara.
 
Stör mig på mamma som slarvar med sin medicin och som inte fattar att hon inte ska gå ner och ringa på hos syrran varje dag. Ja, vi vet att hon är ensam med bara katterna och TV:n som sällskap, men syrran är jätteförkyld och mamma hör till riskgrupperna. Att hemtjänst ska börja komma för att se till att hon äter sin medicin känns inte heller som någon bra idé, de är ju en riskfaktor som besöker många äldre i hemmet. :(

Fan, har god lust att åka ner och hämta hem henne till mig men inte det heller känns som någon god idé då jag visserligen är frisk just nu men det kan ju ändras. Jag träffar ju mina kollegor varannan vecka och går och handlar, snackar med grannen mm och att flytta henne från ett högriskområde till ett annat känns sådär även om hon skulle må bättre att bo hos mig och kan gå ut i solen i trädgården. :(
 
Stör mig på att jag måste strax åka till jobbet och har sovit för lite idag, blir en lång natt! 😩
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 229
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 947
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 809
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 841
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp