Störiga saker vi stör oss på, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk lämnar 1/2/3/4-stjärniga recensioner och sedan bara skriver positiva saker, ingenting om varför man inte ger 5 stjärnor. Jag har så många frågor!
Åh, håller med! Blev tokig när jag letade hotell (som sen blev inställt). Och också när en skrev att det var bästa någonsin och en annan klagade på allt :banghead:
 
Jag stör mig på att dom sista 45 minutrarna på jobbet går så jävla sakta såhär inför mina 8 dagars ledighet. Jag vill heeeeem nuuuuuu!!!! :meh::cautious:

Det går aldrig så här sakta annars, utan just bara sista timmen innan jag blir långledig. Kreverar snart!
 
Folk som räfsar eller sopar ihop en fin liten hög och sedan låter högen ligga kvar i flera dagar :meh:
Högen sprids ju ut igen så varför sopa överhuvudtaget om du ändå inte tänker ta upp den :banghead:
Dessutom tycker jag det ser ännu skräpigare ut med en bortglömd hög :cautious:

Du skulle få spunk på min gård... jag gör det jag orkar, dvs högarna ligger ofta kvar. Tur nog så skiter jag i vad omgivningen tycker om min gård, jag älskar den... högar och allt ;)

Mitt välmående trumfar omgivningens syn på ordning alla dagar i veckan.
 
Du skulle få spunk på min gård... jag gör det jag orkar, dvs högarna ligger ofta kvar. Tur nog så skiter jag i vad omgivningen tycker om min gård, jag älskar den... högar och allt ;)

Mitt välmående trumfar omgivningens syn på ordning alla dagar i veckan.
Främst sker det på jobbet ganska ofta att någon lämnar en hög med skräp gärna precis vid dörren eller en räfshög utanför dörren som man sedan snubblar över :crazy:
Där mycket folk rör sig kanske det inte behöver ligga små högar med skräp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 417
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 328
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 457
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
13 929
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp