Störiga saker vi stör oss på, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skånetrafiken stänger framdörrarna men flyttar inte kortläsarna till bakre dörren. Således kommer min dotter inte kunna gå på friidrott längre.
Hon har nämligen ett busskort där respektive resa kan aktiveras max en timme innan varje resa. (I vanliga fall aktiveras resan via bussens kortläsare.) Jag har ett jobb där jag inte får ha min mobiltelefon med mig. Det blir alltså omöjligt att lösa.
 
Stör mig på att det är så dammigt här hos mig. Jag har tagit upp några ”hårsamlingar” från golvet men behöver dammsuga både golv och andra ytor. Kan inte Någon göra det??
:arghh:
 
Skånetrafiken stänger framdörrarna men flyttar inte kortläsarna till bakre dörren. Således kommer min dotter inte kunna gå på friidrott längre.
Hon har nämligen ett busskort där respektive resa kan aktiveras max en timme innan varje resa. (I vanliga fall aktiveras resan via bussens kortläsare.) Jag har ett jobb där jag inte får ha min mobiltelefon med mig. Det blir alltså omöjligt att lösa.
Vaddå, får man inte få fram och stämpla då?
kan man aktivera resan från mobilen?
 
Att jag mitt dumma nöt hälsade på en ny vuxenelev igår genom ett glatt Hej hej och stack fram näven och skakade hand! :banghead: :banghead: :banghead:
Wtf!? Tappade jag alla hjärnceller där eller?!
Fick fram en ursäkt i form av "men va gör jag? Ursäkta, sorry jag tänkte fel, det blev inte rätt" och pekade mot handspriten... 
Ett av mina proffsigare intryck tycker jag... :meh:
Men nått rätt blev det väl bland felen för fortsätta rida ville hon iaf så jag kan inte skrämt henne för mycket. Win!! :banana:
 
Jag stör mig på mig själv. Goffade i mig knäckebröd igår kväll så jag svalde vassa kanter och har fortfarande ont i halsen... 🙁🙁. Hoppas verkligen det läker....
 
Jag stör mig ohyggligt mycket på en reklam som går på TV4. Tror det är från ett telefonbolag, och det är massa människor som sjunger hellre än bra.
 
Jag har halsont, och har haft det nästan hela veckan. Aldrig har jag haft så stor lust att gå ut i solen förut. :meh: (Vilket jag självklart inte gör.)
 
Stör mig på folk som får medlidande osv för att partnern varit otrogen eftersom personen "missar" att berätta att hen själv både haft förhållande bakom sina partners ryggar samt varit otrogen. Även dejtat upptagna män/kvinnor. Ändå kan man läsa i personens sociala inlägg om att otrohet och lögner är det värsta man kan göra mot en partner, och man ska lämna den man har hemma först om man vill träffa andra :meh:
 
Stör mig på att jag var tvungen att uppdatera till windows 10 och nu hittar jag inte vart jag stänger av det jobbiga ljudet varje gång det poppar upp en notis om att något har installerats....gaaaaah blir galen.
 
Att jag alltid underskattar mängden tröstmat jag behöver köpa när jag handlar och sen sitter jag här och stirrar på min endivesallat och jordärtskockor och vet att det inte är värt besväret att laga mat som jag annars tycker väldigt mycket om.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
88 89 90
Svar
1 784
· Visningar
94 025
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
117 904
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 081
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 303
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp