Störiga saker vi stör oss på, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag höll på att få en smärre hjärtattack tidigare idag.. Står i kassan på ICA och får då syn på mina händer. På båda har jag nu stora blåmärken, lila fläckar som dykt upp från ingenstans. Tror att jag fått en allergisk reaktion för jag har inte slagit i någonting och har inte ont (har dock haft problem med blåmärken tidigare, utredd för bl a leukemi). Paniken som infinner sig innan jag kikar på Åhlénskassen jag håller i och lägger ihop ett och annat. Jag har ju spritat händerna flera gånger när jag varit på shoppingcentret, och den lila kassen har nu färgat av sig på mina händer! Snacka om att hjärnan han tänka både en och två katastroftankar...

Sen stör jag mig också på att typ ALLA nybyggda lägenheter ska ha öppen planlösning. Kräks på sådan planlösning, totalt värdelöst!
 
16061591315207343746070563870988.jpg

Förbannade as :rage:
 
Jag har hittat skor jag vill ha. Men det är 6 cm klack på dom och jag gör överallt. Det e för långt till jobbet och stan för att gå i 6 cm klack :rage:
 
Grand designs:

- par ska bygga (skitfult) hus med alldeles för tight tidsplan och snål budget
- någon i paret går in och ändrar femton detaljer, de hamnar efter i tidsplan, budget spräcks med ett par miljoner
- fem minuters intressant inslag om design/arkitekturhistoria
- stort orosmoment, något har inträffat och arbetet står stilla. Någon månad senare är allt löst och projektet är igång igen.
- huset står klart, minst 100% över budget.

And repeat.
 
Att YouTube har gjort något med sin sida som gör att det går sjukt trögt att scrolla upp eller ner vid kommentarerna. Som om de vill göra det svårare att ha någon slags samtal kring videorna utan vi ska bara stirra på dem och reklam och nästa video och reklam... Vill att någon startar något nytt som är gjort för användarna, inte kapitalismens tromb:meh:
 
Att alla IKEAs små garderober är slutsålda här nere hela jäkla tiden. Ett par stycken har varit i lager i typ 1 dag sen tog de slut direkt....
 
Är inte den som handlar på rea, vill jag ha något köper jag det och kollar upp priset under en tid. Kan jag få de billigare än originalpriset så är det bra, men inget jag bryr mig om.
Jo, det gör jag också. Går det att gå billigare är det trevligt. Menade att jag sällan behöver vänta till black... för att få samma erbjudande. Sällan man behöver vänta innan någon av alla andra reaperioderna startar.
 
IKEA säljer en PAX garderobstomme som är 75 cm bred, skitbra, meeeeen.... det finns inga dörrar som är 75, alla dörrar är 50 så det går verken med en dörr eller två...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 891
Senast: Lingon
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
204
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 557
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 490
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Den första tråden
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp