Störiga saker vi stör oss på, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk på mitt jobb som ständigt måste snacka skit om andra och snacka skit i allmänhet istället för att fokusera på vad de själva faktiskt borde göra. "Den gjorde si och den gjorde så" Jaha men vad gjorde du själv för nytta för lönen under tiden då.
Verkligen, och skitsnackande typer i stallet! Blir så trött. Orkar inte ifrågasätta dem längre utan slår bara på dövörat tills de byter samtalsämne själva...
 
Att inte ens mina go to-värktabletter som alltid funkar annars tycks kunna råda bot på den huvudvärk som hängt efter mig sedan jag slog upp ögonen i morse. Obotlig huvudvärk + massor att göra på jobbet är en ovanligt dålig kombination. :(
Jag är i exakt samma situation. Testar allt och huvudvärken ger inte med sig.
 
Jag stör mig på det här, notera datum på bilden. Ge mig min aidaväv för helvete! :rage:

Likaså väntar jag på ett brev med garn. Säljaren brukar vara snabb, så jag antar att det är postnord som segar där med. Står helt still med ett broderi som ska bli en julklapp och sitter med en massa svårhanterad ångest i brist på broderi då det stör mig som fan att ha den halvklar vilket är lite i vägen för ett nytt projekt, så jag åkte till garnaffären och köpte dubbelt så dyrt garn idag. Totalt onödigt och med min ekonomi sjukt jävla dumt men det var minst dåliga alternativet nu :arghh:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20201124-182636_PostNord.jpg
    Screenshot_20201124-182636_PostNord.jpg
    92,8 KB · Visningar: 91
Nu stör jag mig på folk som ska gå över ett övergångsställe. Vadå titta sig för innan man kliver rätt ut? Va hade hänt om det inte var jag som satt bakom ratten och hade sett dom och räknat ut vart de skulle ta vägen. Visst att de har företräde, men om jag själv är ute och går vill jag åtminstone försäkra mig om att trafikanterna förstår det jag tänker göra, samt jag vill inte bli påkörd.
Den i fordonet kommer knappast få mest ont om den kör på mig i det läget. Sånt stör jag mig på. :arghh:
 
Jag stör mig på det här, notera datum på bilden. Ge mig min aidaväv för helvete! :rage:

Likaså väntar jag på ett brev med garn. Säljaren brukar vara snabb, så jag antar att det är postnord som segar där med. Står helt still med ett broderi som ska bli en julklapp och sitter med en massa svårhanterad ångest i brist på broderi då det stör mig som fan att ha den halvklar vilket är lite i vägen för ett nytt projekt, så jag åkte till garnaffären och köpte dubbelt så dyrt garn idag. Totalt onödigt och med min ekonomi sjukt jävla dumt men det var minst dåliga alternativet nu :arghh:
Va, säljer ICA broderigarn?
Insåg sedan att ICA var ombudet som säljaren skickade sitt paket ifrån. :idea:
 
En taxijävlaidiot står på vägrenen på E4:an och rullar sakta ut i min fil där jag kommer i 110 med en annan bil som ligger i omkörning i filen bredvid, fanns inte mycket spelrum men vi klarade oss från en stor olyka med tre bilar och inte var det då taxichaffisens förtjänst! 😰

Stå still, slå på varningsblinkersen och håll för 🤬 koll på trafiken om du stannar på motorväg! 🤯
 
Nu stör jag mig på folk som ska gå över ett övergångsställe. Vadå titta sig för innan man kliver rätt ut? Va hade hänt om det inte var jag som satt bakom ratten och hade sett dom och räknat ut vart de skulle ta vägen. Visst att de har företräde, men om jag själv är ute och går vill jag åtminstone försäkra mig om att trafikanterna förstår det jag tänker göra, samt jag vill inte bli påkörd.
Den i fordonet kommer knappast få mest ont om den kör på mig i det läget. Sånt stör jag mig på. :arghh:

Håller med. Apropå detta så stör jag mig på hela företräde vid övergångsställe-grejen. Blir bara stressad av att bilar stannar så fort jag (till fots) är i närheten av ett övergångsställe. Vadå, ska man inte få stå och spana över gatan och känna sig obeslutsam utan att orsaka trafikkaos?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 229
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 947
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 809
Senast: Marita73
·
Svar
710
· Visningar
37 236

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp