Störiga saker vi stör oss på, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såhär står det i deras köpvillkor: Så jag antar att jag går med på det när jag kryssar i att jag inte accepterar ersättningsvara. Att jag "väljer" att gå med på det.

Jag har heller aldrig debiterats för varan om den är slut och jag inte vill ha ersättningsvara. Då krediteras bara den summan från mitt slutbelopp och jag får inte varan.

Har du blivit debiterad för varor du inte fått ska du absolut höra av dig till butiken och berätta detta, då är det något som gått galet.
 
Vädret! :arghh:

Ligger fortfarande och surar i sängen, hundarna var ute i morse, kom in och fick mat, sen vände de på bron och kom in igen, men jag måste snart ut till hästarna för att mocka, bära in foder från lösdriften och ta in dem för det ska jagas ikväll och jag vill inte ha dem ute OM det skjuts i närheten.
 
Vädret! :arghh:

Ligger fortfarande och surar i sängen, hundarna var ute i morse, kom in och fick mat, sen vände de på bron och kom in igen, men jag måste snart ut till hästarna för att mocka, bära in foder från lösdriften och ta in dem för det ska jagas ikväll och jag vill inte ha dem ute OM det skjuts i närheten.
Känner mig lika slö och likgiltig här, pga vädret (blåst, snöslask och underkylt regn).
 
Den här jävla ångesten,tröttheten, värken och alla som säger att det är vädret och den årstiden. Jag dras med skiten periodvis året runt. Jag vet att det inte är vädret och årstiden. Jag har inte ont av det. Känner mej så jävla förminskad.
 
Tagit in hästarna ikväll för att det ska jagas i närheten och tur var det. Jag måste kolla vindskyddet i morgon för jag hör att en plåt är lös. För flera år sedan blåste hela jäkla taktet av en fredag när jag skulle flyga till Paris på jobb söndag kväll. :nailbiting:

Lyckades vända på skiten så inga skruvar stack upp, hann få loss ett par plåtar innan det blev för mörkt och hela lördan skruvade jag läkt och på söndan låg jag på ett liggunderlag och skruvade plåt och hann precis klart, annars hade jag fått ställa in resan. Jag hoppas verkligen att det inte blåser sönder inatt utan att det bara är en plåt att fästa i morgon. :arghh:
 
Stör mig på coronan. Inne på andra veckan nu och det blir varken bättre eller sämre.
Så fort jag gör något, typ tar hand om katterna mat och lådor, så får jag feber. Och känner mig så jävla matt.
Jag vet att jag har haft tur. Det finns många som blir ännu sjukare än jag. Men det hjälper inte så värst mycket. Jag är ändå så less på skiten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 450
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 336
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 460
Senast: Marita73
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
3 380

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp