Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jävligt störd över att inte fastighetsvärden varit här och fixat den jävla ventilationen och att jag nu måste välja mellan att frysa med fönstret på vid gavel eller ha känslan av att dö av kolmonoxidförgiftning pga chefen kör dieseltrucken inne på verkstaden vägg i vägg med mitt kontorsrum
 
Jag har gått ned en del i vikt sista tiden pga magen som krånglat. Det i sig är inget jag stör mig på, men däremot att byxorna blivit för stora är irriterande då jag inte har råd att köpa nya..
Får typ välja mellan mat och byxor.


Om dom är för stora så borde det gå att sy in dom istället, då behöver du inte köpa nya. :)
 
Varje morgon när jag sätter mig ner och ska jobba blir jag fruktansvärt snuvig. Jag förstår inte varför. Jag är aldrig snuvig på det här sättet annars, men jag går igenom berg av näsdukar just de morgnarna jag sätter mig vid datorn för att jobba. Och bara när jag sätter mig för att jobba, inte annat. Vad är det ens? Nån slags inlärd Pavlov's dogs på mig själv, att arbete = snuvighet? Hur? Jag förstår inte och jag stör mig på det nåt fruktansvärt.
 
Varje morgon när jag sätter mig ner och ska jobba blir jag fruktansvärt snuvig. Jag förstår inte varför. Jag är aldrig snuvig på det här sättet annars, men jag går igenom berg av näsdukar just de morgnarna jag sätter mig vid datorn för att jobba. Och bara när jag sätter mig för att jobba, inte annat. Vad är det ens? Nån slags inlärd Pavlov's dogs på mig själv, att arbete = snuvighet? Hur? Jag förstår inte och jag stör mig på det nåt fruktansvärt.

Allergisk mot att sitta inne och jobba när det är finväder ute? :angel:
 
Den här reklamen som envist kommer upp varje gång jag går in på Buke.

Kom igen, jag är inte lastgammal (än :nailbiting:).

Och "doesn't accentuate fine lines!", nej, tro sjutton det om man inte använder det som foundation och i det fallet är det nog ändå inte rynkorna som drar till sig uppmärksamheten :laugh:

Namnlös.jpg
 
Jag är ett klantarsle. Jag började koka makaroner, men upptäckte sen att jag ju redan hade kokta makaroner i kylskåpet :banghead: .
 
När folk måste komma och tala om att Sverige/svenskarna har tagit medalj i nån sport. Alla som känner mej vet att jag hatar all sport utom ridsport, ser på hockey om det typ är final i VM eller OS (blodtrycket klarar inte mer). Jag är så ointresserad av sport som man bara kan bli och ändå måste dom tala om hur bra det gick. Jag kunde inte bry mej mindre :meh: skiter högaktningsfullt i vad som händer i sportvärlden
 
Så har jag trillat över ytterligare en plats där förra ägaren eldat/grävt ner sopor. Det absolut värsta är att det är så mycket söndersmulade plastpåsar och gammal frigolit. Jag kan inte rensa ut allt, det bara går inte, och det skär så i hjärtat! Men jag fick bort det som djur kunde fastna i, och det mesta som kunde läcka gifter. Vet ju dock att det finns så mycket mer under:(
 
Så har jag trillat över ytterligare en plats där förra ägaren eldat/grävt ner sopor. Det absolut värsta är att det är så mycket söndersmulade plastpåsar och gammal frigolit. Jag kan inte rensa ut allt, det bara går inte, och det skär så i hjärtat! Men jag fick bort det som djur kunde fastna i, och det mesta som kunde läcka gifter. Vet ju dock att det finns så mycket mer under:(
Har också såna ställen på min gård :down: På ett ställe är där massa glasskärvor. Jag rensar där varje år men det fortsätter komma upp mer till ytan efterhand. Det tar liksom aldrig slut, helt otroligt.
 
Har också såna ställen på min gård :down: På ett ställe är där massa glasskärvor. Jag rensar där varje år men det fortsätter komma upp mer till ytan efterhand. Det tar liksom aldrig slut, helt otroligt.
Innan det fanns sophantering grävde folk ner sopor lite varstans. Jag hittade en sån soptipp i skogen en gång. Tänkte städa bort den men efter ett antal glasflaskor och några buckliga plåthinkar fick jag ge upp. Plåthinkarna fick bli blomkrukor utomhus.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
198
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 753
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 417
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 566
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp