Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det är gratis!

Appläkar/psykologtjänsterna brukar ingå i högkostnadsskyddet.
Ja men gud, jag har ju använt sånt för förnyelse av medicin innan, måste ha tänkt på något helt annat :o Hur som helst så kan jag inte riktigt med att sitta i typ cam, tycker det är sjukt obehagligt. Telefon "ger" inte direkt nånting så sett och slukar mest energi, och inte chatt heller, utan det jag skulle behöva är just att gå nånstans och prata med en riktig människa liksom. Och så var det orken... Orken finns verkligen inte, jag är tvärslut.
 
Stör mig på att svåra beslut ska vara så svåra. Hur vet man ens om det är rätt beslut? Hur bestämmer man sig? Aah!
(Förhållanden är kul japp.)
 
Att jag glömde av att köra bilen ner till liljekonvaljerna i skogen när vi kom hem. Så det får bli sen när vi hämtat på skola. Känns urlöjligt att ta bilen när det i vanliga fall tar typ 3-5 minuter att gå ifrån oss men det är för backigt för min gravida kropp kropp.
Äsch, när jag hade värsta foglossninge och det var halt ute tog jag bilen till postlådan. Inte ens 100 m. :)
 
Köpte ett par skor idag. Jättefina, gröna sandaler typ. Passade perfekt i affären. När jag kommer hem och ska prova igen har fötterna svällt upp så mycket att de inte passar :arghh:
Beror säkert på värmen. Både händer och fötter svullnar upp på mig när det är varmt. Störigt.
 
Jag vill gärna ligga ute i hängmattan och när solen är i moln känns det helt perfekt att ligga där, men när solen kommer fram blir det outhärdligt varmt.

Jag skulle förstås kunna flytta hängmattan till skuggan 🙄.
 
Min långsamma tvättmaskin. Nått fruktansvärt långsam och särskilt när jag väntar på att den ska bli färdig. Då blir den om möjligt ännu långsammare
 
Stör mig på min ibs mage som satte igång när vi eg skulle ut å åka båt. Blev inget båt åkande för mig.
vågar inte när man inte vet vart man kan gå på toa å nr 2 är inte kul. så blev kvar hemma, jäkla skit. Hatar min djävla strulmage, som sätter käppar i hjulen. 😔😔😔
Nu nästa störighet, båten gick inte så de fick inte heller åka och kom hem. Felsökning pågår och felet kvarstår, hade felet hittats och kunnat åtgärdas hade vi kunnat åka imorrn istället, men det lutar åt att båten ska lämnas in.
 
Jag försökte bygga en hylla till mina palettblad, det blev ett dra på-lakan i trä istället... Trycker jag ner den här så åker vänster bak upp :meh:
 

Bifogade filer

  • 20210605_200127.jpg
    20210605_200127.jpg
    132,6 KB · Visningar: 41
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
198
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 735
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 405
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 519
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp