Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag inte kan låta bli att störa mig på mäklare. Försöker verkligen låta bli, men det stör mig hur illa de ofta uttrycker sig. Senaste störning: "övergående lite äldre standard" Really..?
 
Stör mig på att min fiber uppkoppling krånglat senaste dagarna. Ned går bra, ligger stabilt som det ska. Men Uppladddningen svajar, går från 98-0 enligt Bredbandskollen.
Inte lätt att spela onlinespel med kompis då 😋. Spelar för fullt. Plötsligt kan jag inte ens öppna en liten dörr...

Pratat med support. Nu väntar jag bara på samtal från han som är bredbandsansvarig. Han satt i möte när jag först ringde. Småföretag...
 
Min spattiga, tittiga, nervösa häst.

Idag gick det inte att skritta runt på gården för det gled ner lite snö från ett litet tak 50 meter bort.
 
Båda mina spel på telefonen bråkar. Den ena kommer jag inte in på, tjafsar om internetuppkoppling. Den andra kommer jag in på men kan inte göra nått. Blir så less på skiten :arghh: är sugen på att slänga ut skiten genom fönstret
 
Jag stör mig på mig själv. Av alla färgade saker som hamnat i vittvätten här tar nog detta priset. På bilden min bebis fina (före detta) vita gallerfilt. Övriga saker som blev röda är bara jobbigt. Detta blev 💩-jobbigt.
 

Bifogade filer

  • 20210213_083314.jpg
    20210213_083314.jpg
    287,5 KB · Visningar: 110
Mina grannar som börjat bröta och leva om redan vid halv 8 :mad: jag har haft flera grannar som bott i den lägenheten men inga har fört så mycket oväsen som dom här. Dom andra har knappt hörts och då har dom ändå inte varit tysta av sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 539
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 478
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
353
· Visningar
14 558
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 362
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp