Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trafikverket och deras hemsida :mad: Jag håller på med körkortet, nästan klar. För mängdträning så ska jag köra med en kompis, när han skickade in papper för att bli min handledare så fick han tillbaka ett papper där det står jag saknar en kurs. Men det står inte vilken kurs :confused: Jag har gått alla kurser så troligen är det nån som glömt rapportera in men vore ju bra få veta vilken det gäller. Enda sättet för att få fram informationen är att ringa kundtjänst trots allt annat går supersmidigt få fram på hemsidan. Usel logik :banghead:
Troligen blir det inte så svårt att lösa men har teoriprovet om 1 månad så känner jag är hyffsat stressad över det här :mad:
Fast det är väl bara en kurs som behövs för att övningsköra privat?
 
Att jag aldrig lär mig att jag inte ska svänga vänster ut på E4 från bensinmacken på sluta-jobbet-tid. :banghead:
Ska svänga höger för att ta nästa vänster och sedan vända på parkeringen där.
 
All denna tv-reklam som jag inte förstår mig på. Där allt ska vara så högt och fint...(Addidas, HM etc). Språket är ämbarmligt och kopplingen till produkt (och produktion!) obefintlig. Voffor gör di på detta viset? Finns det någon som tycker att det är vackert? (det kan ju liksom vara som vanligt att alla andra förstår utom jag)
 
Stör mig just ikväll. Just nu på LIVET.

Livet som alla vi lever och ska vara så jäkla tacksamma för. Som vi inte vet hur och när de slutar eller vad som sker sen.
Livet som man ska man ska ta tillvara på och som bara rinner ut i fingrarna.
Livet som är här och nu och ändå är det så svår att vara just här och nu.
Carpe Diem och så vidare men det vet vi nog alla leder bara till misär i slutändan. Fånga dagen - bullshit deluxe
Mår du bättre idag?
Annars kan vi sätta oss i något hörn och älta just detta ett tag, jag känner att jag behöver det...
 
All denna tv-reklam som jag inte förstår mig på. Där allt ska vara så högt och fint...(Addidas, HM etc). Språket är ämbarmligt och kopplingen till produkt (och produktion!) obefintlig. Voffor gör di på detta viset? Finns det någon som tycker att det är vackert? (det kan ju liksom vara som vanligt att alla andra förstår utom jag)
Kopplar vidare på detta med ljudet. Varför måste reklamen upplevas så mycket högre än själva tv-programmet?! Kollar inte så ofta på linjär TV men hinner störa mig ändå.
Sen har poddar jag lyssnar på börjat med reklam i någon sorts form av ASMR-reklam, sjukt störigt, för det första reklamen i sig och sedan att en knappt hör vad de säger :rage:
 
Långsamtgående fordon som stoppar upp trafiken med långa köer och inte flyttar på sig fastän det finns möjlighet :rage:

Upptäckte dessutom att jag har lyckats göra en beställning 2gånger. Visserligen inte många kronor det handlar om men irriterande för jag vill liksom spara :meh:
 
Senast ändrad:
Matlagning på tv. Rena matlagningsprogram kan man ju låta bli att kolla på men när de har matlagningsinslag i t.ex. gokväll så är det extra störigt.
 
Att besticklåda inte ingår i hyran! Okej... Egentligen kanske jag stör mig på att jag alltid glömmer mäta lådorna innan jag ska till exempelvis Ikea, men det är ju bättre att störa sig på någon annan än mig själv :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 411
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 450
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
340
· Visningar
13 807
Senast: Ramona
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 318
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp