Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte vad det är med den här veckan men jag stöter bara på krångligt folk :confused: :crazy: Idag har en kille försökt stjäla min tvätt-tid och plockat ur min tvätt 2 ggr med motiveringen att jag kan inte boka tvättstugan 2 tider i rad på en SÖNDAG, för han behöver tvätta :meh: Killen är ny i huset och personligen tycker jag man läser tvättstugereglerna innan man ger sig på att plocka ur någon annans tvätt... Speciellt när tvättstugereglerna finns bredvid bokningslistan :banghead: Självklart blev han sur när jag stod på mig och sa till honom att om det nu är så akut han inte kan vänta till den lediga tiden efter min bokade tid så hade han kunnat komma och prata med mig, så hade han fått ett helt annat svar än det jag gav nu.

Jisses vad jag stör mig på sånt här folk som inte kan uppföra sig i tvättstugor och acceptera reglerna :mad:
 
Min träningsvärk... Tydligen får man massor av träningsvärk av att helt ouppvärmd gå in i ett rum och slå på saker med slägga i fem minuter :angel:
(kul var det)

Nu dock på väg till stallet för jobb och får väl hoppas att all mocking mjukar upp kroppen?
Jag stör mig också på träningsvärk! Herrrregud vad ont jag har överallt :arghh:
 
Utöver ovanstående stör jag mig på att jag fått lämna in min mobil för att få nytt batteri, IGEN. Det gjorde senast för 1,5 år sedan och telefonen är inte ens 3 år gammal än :meh:

Högst relaterat till detta stör jag mig också på hur naken och obekväm jag känner mig utan mobil. Det visar verkligen hur stor roll den får lov att spela i mitt liv, och hur mycket jag egentligen använder den varje dag... Jag är inte helt bekväm med den vetskapen.
 
Är för övrigt skapligt arg på bilverkstan. De skulle laga vår husbil idag och släcka en tvåa. Men när vi kommer dit med bilen har de inte ens beställt delarna än :banghead: Och vi ska åka ut med den imorgon. Vi fick göra en provisorisk lagning själva (inte ens det erbjöd de sig att göra), boka ombesiktning och hålla tummarna typ.
 
Chefen: "Den här uppgiften behöver du inte skynda dig med, utan ta gott om tid på dig bara och skicka över den senast 28 juni".
Chefen, 24 timmar senare: "Hej, hur går det med uppgiften?"
Chefen, 48 timmar senare: "Hej, hur går det med uppgiften? Får du ihop något bra?"

Det kanske är jag som överreagerar, men jag blir sjukt irriterad på att han säger att jag ska ta gott om tid på mig, ger mig en deadline som ligger mer än en vecka fram i tiden, och ändå jagar och frågar nästan varje dag. Jag blir så stressad! Hade fattat om han hörde av sig typ framåt slutet av veckan när vi ändå närmar oss deadline, men första mailet kom alltså dagen efter att jag fått uppgiften och andra mailet två dagar efter det. Grr, låt mig vara! :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 240
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 819
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 860
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 966
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp