Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den personen som jag vet om fick ett meddelande från FB, om det var på mejl eller Messenger vet jag inte.
Håller med ovan om att du ska kontakta deras hjälpcenter! Kan det vara så att du blivit anmäld av oliktänkare i den diskussion du deltog i? Och inte pga antalet inlägg.

Jag kan inte kommentera i andra grupper heller.
Möjligt att någon anmält. Det är ju inte kul att få information om att man har fel så då kanske man anmäler? :confused:
 
Kontakta facebooks kundtjänst/hjälpcenter/eller vad de nu heter och ifrågasätt?

Den personen som jag vet om fick ett meddelande från FB, om det var på mejl eller Messenger vet jag inte.
Håller med ovan om att du ska kontakta deras hjälpcenter! Kan det vara så att du blivit anmäld av oliktänkare i den diskussion du deltog i? Och inte pga antalet inlägg.

Nu blev jag irriterad på det istället. Söker i hjälpcentret men det kommer inte upp något svar. Det finns inte heller möjlighet att skriva meddelande till supporten. Hur tusan gör jag då? :banghead:
 
Nu blev jag irriterad på det istället. Söker i hjälpcentret men det kommer inte upp något svar. Det finns inte heller möjlighet att skriva meddelande till supporten. Hur tusan gör jag då? :banghead:
Under "Hjälp och support" får jag upp "Hjälpcenter", "Supportinkorg" och "Rapportera ett problem". Det är inte det som heter "supportinkorg" som du ska använda då för att kontakta dem??
 
Under "Hjälp och support" får jag upp "Hjälpcenter", "Supportinkorg" och "Rapportera ett problem". Det är inte det som heter "supportinkorg" som du ska använda då för att kontakta dem??

Det kommer inte upp någon möjlighet att skriva till dem under någon av punkterna.
Under överträdelser står det heller ingenting som kan ge ledtråd till varför jag är spärrad i grupperna.
 
TROSOR! Stör mig på att alla trosor har så smalt och långt grenparti! Kan någon tillverka trosor som har bred, kort gren? Så att man slipper att de åker upp i rumpan? Och vad är det här otyget med insvängda ljumskar? Kan det inte bara vara rakt, varför ska det vara svängt?
 
Har tagit mig en halvtimme att ta mig in i ett möte... Möte med en annan kommun och de använder Skype, det gör inte vi. Krånglat asmycket varje gång (tredje gången nu) men förra gången hittade jag en bra lösning. Men ja, idag funkade ingenting.
Efter en halvtimme nu kom jag in via telefonen. Känns proffsigt. noooot....:bag::meh:
 
Ja, inget som förvånar mig på FB.. Men det borde rimligtvis komma ett felmeddelande (eller vad det kallas) om anledningen till blockaden.

Det hade man kunnat tro :cautious: Det står såhär när jag försöker skriva inlägg men ingen mer förklaring kommer.

Screenshot_20210608_155437.jpg
 
TROSOR! Stör mig på att alla trosor har så smalt och långt grenparti! Kan någon tillverka trosor som har bred, kort gren? Så att man slipper att de åker upp i rumpan? Och vad är det här otyget med insvängda ljumskar? Kan det inte bara vara rakt, varför ska det vara svängt?
Jag har börjat använda kalsonger. Har haft så mycket problem med psoriasisinvers, svamp och herpes och behöver bomull som inte känns när man rör sig.
Sönerna är inte lika imponerade så jag får nog åka och köpa mig egna snart.
 
Jag har börjat använda kalsonger. Har haft så mycket problem med psoriasisinvers, svamp och herpes och behöver bomull som inte känns när man rör sig.
Sönerna är inte lika imponerade så jag får nog åka och köpa mig egna snart.
Jag har köpt (i brist på familj att låna av) och är helnöjd. Kraftigare tyg, bättre resår, ren bomull utan inblandning, och ingen grensöm för samma pengar eller nästan billigare.
TROSOR! Stör mig på att alla trosor har så smalt och långt grenparti! Kan någon tillverka trosor som har bred, kort gren? Så att man slipper att de åker upp i rumpan? Och vad är det här otyget med insvängda ljumskar? Kan det inte bara vara rakt, varför ska det vara svängt?
Mina är definitivt bredare i grenen. På mig åker de inte in i baken alls och sitter bättre än de flesta trosor jag haft. Har "tros-modell", inte boxer (är det brief de kallas?)
 
Jag har köpt (i brist på familj att låna av) och är helnöjd. Kraftigare tyg, bättre resår, ren bomull utan inblandning, och ingen grensöm för samma pengar eller nästan billigare.

Mina är definitivt bredare i grenen. På mig åker de inte in i baken alls och sitter bättre än de flesta trosor jag haft. Har "tros-modell", inte boxer (är det brief de kallas?)
Hur vet man vilken storlek som passar?
Tycker alltid det är så svårt att köpa herrkläder, man är ju van vid dsmstorlekar..
 
TROSOR! Stör mig på att alla trosor har så smalt och långt grenparti! Kan någon tillverka trosor som har bred, kort gren? Så att man slipper att de åker upp i rumpan? Och vad är det här otyget med insvängda ljumskar? Kan det inte bara vara rakt, varför ska det vara svängt?
De absolut enda som funkar på mig är Sloggis tai-modeller. Jag har plattrumpa och de flesta andra trosor halkar runt och åker in mellan skinkorna.

Köper ibland nåt annat för att jag tror att de ska funka men har oftast fått slänga skiten. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 643
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 480
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
17 18 19
Svar
360
· Visningar
15 057
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 377
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp