Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att facebook av någon anledning lagt till X som vän, som givetvis accepterade vän-förfrågan. Så det var bara att ta bort X, då jag verkligen INTE vill ha den personen varken på fb eller i mitt liv vilket personen väl är medveten om. Slutade med att det kom flera sms till min telefon från personen ifråga. Jag orkar inte, och vill inte :arghh:
Men facebook ger väl ändå bara vänförslag :confused: ? Jag har då aldrig varit med om att jag har fått vänner tillagda utan mitt godkännande.... Märkligt.
 
Igår var jag både ledsen och förbannad (well idag med men men) åp att när mormor gick bort så lyckades visst inte mamma ta sig ner till västkusten "tillräckligt snabbt" så hennes bror skickade bort ALLT med en antikhandlare.
Jaha. Inget att minnas från mormor. Någonsin. Fint, tack.

(Jag var 11, så kunde inte riktigt åka ner själv.)
(Fattar att det inte var så kul att vara magasin åt alla saker men vafaaan.)
 
Men facebook ger väl ändå bara vänförslag :confused: ? Jag har då aldrig varit med om att jag har fått vänner tillagda utan mitt godkännande.... Märkligt.

Ingen aning om det är någon bugg, ett virus eller om någon knäckt mitt lösenord. Jag skulle ALDRIG skicka en vänförfrågan till denna person, då jag inte vill ha hen i mitt liv alls. Så det var riktigt störande att läsa "X har accepterat din vänförfrågan" för jag har inte skickat någon.
 
Ingen aning om det är någon bugg, ett virus eller om någon knäckt mitt lösenord. Jag skulle ALDRIG skicka en vänförfrågan till denna person, då jag inte vill ha hen i mitt liv alls. Så det var riktigt störande att läsa "X har accepterat din vänförfrågan" för jag har inte skickat någon.
Jag fick vänförfrågningar som jag inte svarade på. Rätt som det var som var dom tillagda som vänner.
 
Ingen aning om det är någon bugg, ett virus eller om någon knäckt mitt lösenord. Jag skulle ALDRIG skicka en vänförfrågan till denna person, då jag inte vill ha hen i mitt liv alls. Så det var riktigt störande att läsa "X har accepterat din vänförfrågan" för jag har inte skickat någon.

Det är inte möjligt att de kommit upp i flödet som vänförslag, och att du då i misstag skickat iväg en vänförfrågan?
När min telefon (eller facebook) är trög och laggar så märker jag att det ibland klickar brevid det jag tryckt på, så då kan jag sedan ibland se att jag t.ex. gillat något som jag inte ens sett.
 
Stör mig på att apoteket inte hade xylocaintuber när jag försökte hämta ut i morse. Dessutom fick jag köa i 25 minuter först. Avregleringen suger och from nu beställer jag i godtid via hemsidan så jag vet att jag får det jag behöver.
Fuck psoriasisinvers,svamp och herpes

just ja hon rekommenderade mig att köpa en liten tub receptfritt som typ räcker tre gånger
Jag brukar alltid kolla via nätet om önskad vara finns på apoteket, så man inte går dit i onödan :)
 
Det är inte möjligt att de kommit upp i flödet som vänförslag, och att du då i misstag skickat iväg en vänförfrågan?
När min telefon (eller facebook) är trög och laggar så märker jag att det ibland klickar brevid det jag tryckt på, så då kan jag sedan ibland se att jag t.ex. gillat något som jag inte ens sett.


Som sagt, jag har ingen aning om vad som skett. Men hen är bortplockad som fb-vän, med en del sms som resultat :meh:
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Stör mig på att jag äter penicillin och måste ta den på fastande mage. Det innebär att jag ibland måste äta fast jag inte är hungrig, eller så hinner jag bli vrålhungrig innan jag får äta igen.
 
Har plockat fram mitt gamla Lego som jag hade när jag var liten till sonen att leka med ❤️ Det är Belville-Lego med hästar och figurer osv. Jag lekte alltid så försiktigt men hade en kompis som inte förstod hur man gjorde när man skulle byta kläder (ben/armar) på gubbarna och hade sönder flera stycken. Minnena kommer tillbaka :arghh:

(men såklart fina minnen också :D)
 
Har plockat fram mitt gamla Lego som jag hade när jag var liten till sonen att leka med ❤️ Det är Belville-Lego med hästar och figurer osv. Jag lekte alltid så försiktigt men hade en kompis som inte förstod hur man gjorde när man skulle byta kläder (ben/armar) på gubbarna och hade sönder flera stycken. Minnena kommer tillbaka :arghh:

(men såklart fina minnen också :D)
Åh jag har också sparat mitt Belville-Lego 😍 Men dottern får nog vänta lite med att leka med det, vill inte att hon ska ha sönder något :angel: :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 231
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 812
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 841
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 952
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp