Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag inte kunnat sova sista veckan vilket jag faktiskt borde
Semester mår bättre än på flera år ja kanske någonsin men ändå somnar jag inte O_o
 
Det här! Hittar inte nycklarna :arghh:
D8DD1F7E-92E0-4F4D-B874-E473F62DD9C6.jpeg
 
Att vi häromdagen pratade om en del av en grannes tomt och sa till varandra "om ett par år kanske vi kan få hyra den här delen till våra hästar" - bara för att idag finna att nån annan tänkt samma tanke och hunnit före :arghh: .
De har använt marken till annat, så vi trodde verkligen inte de skulle vilja det förrän deras ungar flyttade hemifrån. Så fel vi hade...fan.

Visserligen har vi bara 800 meter dit vi har hästarna, men det vore så skönt få rå om sig själv - utan stallägare (om än gullig så har stallägare alltid åsikter, verkar det som).
Och typ kunna se dom från fönstret vore en dröm.
 
Att vi häromdagen pratade om en del av en grannes tomt och sa till varandra "om ett par år kanske vi kan få hyra den här delen till våra hästar" - bara för att idag finna att nån annan tänkt samma tanke och hunnit före :arghh: .
De har använt marken till annat, så vi trodde verkligen inte de skulle vilja det förrän deras ungar flyttade hemifrån. Så fel vi hade...fan.

Visserligen har vi bara 800 meter dit vi har hästarna, men det vore så skönt få rå om sig själv - utan stallägare (om än gullig så har stallägare alltid åsikter, verkar det som).
Och typ kunna se dom från fönstret vore en dröm.
Åh, så typiskt!! :(
 
Jag är ute och reser och har bott på olika hotell den senaste veckan. Jag stör mig något så oerhört på alla som kommer till frukosten badande i parfym 😩 Jag är allergisk och brukar alltid försöka hitta ett avskilt hörn att sitta i, men många stinker så fruktansvärt att jag blir sjuk när de går förbi på flera meters håll.
Folk stinker mer och mer, numera luktar man lika mycket en tisdagsmorgon som man tidigare gjorde en fredagskväll.
 
Jag är ute och reser och har bott på olika hotell den senaste veckan. Jag stör mig något så oerhört på alla som kommer till frukosten badande i parfym 😩 Jag är allergisk och brukar alltid försöka hitta ett avskilt hörn att sitta i, men många stinker så fruktansvärt att jag blir sjuk när de går förbi på flera meters håll.
Folk stinker mer och mer, numera luktar man lika mycket en tisdagsmorgon som man tidigare gjorde en fredagskväll.
Åh fy vad hemskt :arghh:
 
På attr min facebook till största delen består av annonser numera.
Med jämna mellanrum klickar jag bort annonser men efter ett tag är det fullt igen.

Kom hit för att störa mig på samma sak. Nästan bara annonser eller sponsrade inlägg..
Det går att gå in i annonsinställningar och ändra så man slipper en del annonser. Eller det kanske är på messenger. :confused1:
Nåja, ni kan ju kolla.
 
Det går att gå in i annonsinställningar och ändra så man slipper en del annonser. Eller det kanske är på messenger. :confused1:
Nåja, ni kan ju kolla.
Det går väl inte påverka mängden annonser/sponsrat innehåll? Att man kan blocka annonser har åtminstone jag koll på, men det kommer ju nya hela tiden..
 
Det går väl inte påverka mängden annonser/sponsrat innehåll? Att man kan blocka annonser har åtminstone jag koll på, men det kommer ju nya hela tiden..
Vet inte, jag tycker inte det är så mycket annonser. Bara på sidan av, jag får nog aldrig annonser i flödet. 🤔
 
Oj, det var konstigt! Jag har typ bara annonser..
De baseras väl på ens intressen, jag har varit in bland de inställningarna och sett att Facebook har gett mig intressen jag inte har så dem tog jag bort.
Jag tror det är så att om man t.ex. gillar något så kopplar Facebook ihop det med olika intressen. Jag har t.ex. haft intresset ”M”, vad det är vet jag inte. Har även haft intresset ”Målbolag”, vilket jag också tog bort.
Så ett tips är väl att gå in i annonsinställningarna och intressen och rensa där så kanske det blir mindre reklam sen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 908
Senast: Lingon
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
204
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 499
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 604
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp