Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har i flera dagar inte kunna komma på ett specifikt ord. Ett ord som börjar på G.
Idag började jag undra varför jag inte kommer på det.
Tänkte på hur länge jag hade funderat på detta.
G........?
Men tänk om ordet inte börjar på G då?
1 sekund tog det då att komma på ordet.
Patent.
Det börjar liksom inte på G det, nej......
Varför fick jag för mig det?

Suck.
 
Dom där 2 satans flugorna som höll mig vaken sen före 5. Dom var på mej hela tiden. Den ena lyckades jag döda men den andra fortsatte. Är helt slut nu ju. Ska se om jag hinner åka och köpa flugfångare
 
Jag har i flera dagar inte kunna komma på ett specifikt ord. Ett ord som börjar på G.
Idag började jag undra varför jag inte kommer på det.
Tänkte på hur länge jag hade funderat på detta.
G........?
Men tänk om ordet inte börjar på G då?
1 sekund tog det då att komma på ordet.
Patent.
Det börjar liksom inte på G det, nej......
Varför fick jag för mig det?

Suck.

Det där händer nu som då för mig också, jag är så låst på att ett ord ska börja på en viss bokstav så att jag inte kommer vidare, och så visar det sig att det inte alls börjar på den bokstaven
 
Usch. Inte kul.
Men bor du i ett normalt sett väldigt myggtätt område?
Jag har nog 5-6 bett totalt i sommar.
Bor i Norrbotten.......
Bohuslän! Det brukar vara en del mygg, men det är verkligen galet just nu. Eller så luktar jag bara delikat för myggen just i år :cautious:
 
Stör mig på att jag kommer få slänga typ 6 matlådor för jag vet tydligen inte hur man lagar mat för en person 😤

Redan fått slänga massor med bulgursallad som möglade på FYRA dagar. Men där skyller jag på suspekt spenat.

Nej, nu blir det mozzarellabollar med basilika resten av sommaren. Portionsförpackat och bra!
 
Bohuslän! Det brukar vara en del mygg, men det är verkligen galet just nu. Eller så luktar jag bara delikat för myggen just i år :cautious:
Har du provat äta C-vitamintillskott?
Läste nånstans att blodet smakar illa/man luktar illa för myggen då. Vet inte om det stämmer men det är ju inte farligt att prova.
 
Stör ihjäl mig på att hc har ändrat sitt system, så när man ringer för att boka tid för ordinerade prover, så ska man numera lämna ett röstmeddelande och då får man inte längre någon bekräftelse på att de ska ringa upp vid en ca-tid.
Värdelöst! :meh:
 
Tänkte boka färja över till visingsö, men sidan visar antingen förare + bil eller fotgängare. Jaha, men hur bokar jag oss 3 som inte är varken bil eller förare? Dessutom finns det bara tider att boka om man har bil, men inte om man är fotgängare. SÅ det är rätt störande för jag får ringa och fråga. Vill ju inte att halva familjen ska bli nekad att resa över :meh:
 
Stör mig på flugjäkeln som vaknade till liv runt 6-7 snåret å snurrade runt inne i sovrummet och skulle sätta dig i ansiktet, med andra ord allmänt jobbig.

Jag hade lagt mig för att mysa lite med min kille, med en arm runt honom. Igår hade han sagt att han skulle ta sovmorgon idag, så det var perfekt att mysa lite… men blev inget med det. Han blev så irriterad på flugan att han gick upp… 🙁

Så ja, jag stör mig fortfarande på flugan som störde oss så.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 463
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 460
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
14 140
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 339
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp