Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig att jag gällande en jobbrelaterad inloggning fick mail i LÖRDAGS till jobbmailen att mitt lösenord var på väg att gå ut och var tvunget att ändras innan kl 03 natten till idag (måndag) :eek:... lätt att hinna göra något åt det då, nu är inloggningen låst och jag behöver kunna logga in typ nu!

Så nu håller jag på att i semestertider jaga någon som kan fixa detta, det känns som ett enkelt uppdrag... :p !
 
Tänkte boka färja över till visingsö, men sidan visar antingen förare + bil eller fotgängare. Jaha, men hur bokar jag oss 3 som inte är varken bil eller förare? Dessutom finns det bara tider att boka om man har bil, men inte om man är fotgängare. SÅ det är rätt störande för jag får ringa och fråga. Vill ju inte att halva familjen ska bli nekad att resa över :meh:
Nu har du säkert löst det på annat håll och fått hjälp.
Jag var iallafall in och kollade i bokningen (i brist på annat). Ev. passagerare läggs till på nästa sida efter att Reg.nr (+ chaufför) har fylls i, under samma bokning.
 
Nu har du säkert löst det på annat håll och fått hjälp.
Jag var iallafall in och kollade i bokningen (i brist på annat). Ev. passagerare läggs till på nästa sida efter att Reg.nr (+ chaufför) har fylls i, under samma bokning.

Jag ringde deras kundtjänst, och problemet var att man behövde boka bilen först och sen lägga på passagerare. Men det kom inte upp som alternativ först, så det var nog mitt egna fel :o
 
Jag ringde deras kundtjänst, och problemet var att man behövde boka bilen först och sen lägga på passagerare. Men det kom inte upp som alternativ först, så det var nog mitt egna fel :o
Bra att det löste sig. :)
Inte lätt att veta, spec som det inte stod på första sidan mer utförligt om hur man skulle göra.
 
Stenskott.
Såg en sten komma farandes uppifrån i fredags när jag var ute och åkte.
Tog i rutan, men hände inte så mycket mer. Åkte någon mil till innan det började knaka och en spricka började komma. Var bara att fortsätta följa utvecklingen medan jag körde mina sista mil till jobbet.

Blir att göra skadeanmälan och byte av framtutan...
 
Tänkte boka färja över till visingsö, men sidan visar antingen förare + bil eller fotgängare. Jaha, men hur bokar jag oss 3 som inte är varken bil eller förare? Dessutom finns det bara tider att boka om man har bil, men inte om man är fotgängare. SÅ det är rätt störande för jag får ringa och fråga. Vill ju inte att halva familjen ska bli nekad att resa över :meh:
Åkte över för ett par veckor sedan och det var fn inte lätt att förstå! Det slutade med att vi åkte till hamnen och frågade... Man tycker att de borde kommit längre än att ha en sida kodad typ 98
 
Åkte över för ett par veckor sedan och det var fn inte lätt att förstå! Det slutade med att vi åkte till hamnen och frågade... Man tycker att de borde kommit längre än att ha en sida kodad typ 98

Skönt att det inte bara var jag som tyckte sidan var knepig :rofl: Vi vill dock boka färja innan vi åker, då det är rätt högt tryck på färjorna nu. Så impad av Gränna är jag inte :o
 
Stör mig på två insektsbett jag fått på ena benet. Jag har nästan kunnat hålla mig från att klia på dem, men gjorde det nyss och baddade sedan med alsolsprit. Funkar bara nästan.
 
Trodde det bara var att logga in på antagning.se med bankID lite snabbt och smidigt, för att se mina betyg från gymnasie och högskolan.
Var visst inte så lätt. Fick hem ett brev idag med en aktiveringskod. Hjälpte inte direkt något heller.

Allt för att våra betyg kom på tal när jag pratade med en kompis. Jag har inte ens några planer på att studera något den närmaste tiden heller. Hade gått snabbare för mig att köra hem några mil, kolla i min pärm och klart. :p
 
Att mitt lokala ICA - eller Willys eller Hemköp har den nya sia sorbet smaken med fläder. Låter så gott men finns inte någonstans. Får prata med ICA och se om de kan beställa hem den speciellt till mig
 
Tillägg, att jag inte hittar Ponnyallsvenskan av Nan Inger. Jag har annonserat i FB grupper, lagt det som en bevakning på bokbörsen, kollar hela tiden på Tradera men den verkar vara helt omöjlig att få tag på :banghead:
 
Den har inte jag heller sett men låter fantastiskt gott!

Eller hur?

https://www.siaglass.se/sv/vara-glassar/butik/sorbet-0-5-liter/fladerjordgubb-sorbet/

1626810989677.png


Måste hitta den! :d
 
Stör mig på en reklam på tv som jag lyckats se 100 ggr ikväll känns det som, men varje gång missar jag VAD det är reklam för?! O_o

Är någon tjej och kille som sms:ar varandra, sen springer dom ut och ses i en park (?) och kysser varandra, är även massa andra folk i bakgrunden som också står och hånglar upp varandra?!

VAD ÄR DET REKLAM FÖR?! 🤯🤯🤯🤯🤣🤣😂😂😂
 
Stör mig på en reklam på tv som jag lyckats se 100 ggr ikväll känns det som, men varje gång missar jag VAD det är reklam för?! O_o

Är någon tjej och kille som sms:ar varandra, sen springer dom ut och ses i en park (?) och kysser varandra, är även massa andra folk i bakgrunden som också står och hånglar upp varandra?!

VAD ÄR DET REKLAM FÖR?! 🤯🤯🤯🤯🤣🤣😂😂😂
Tuggummi (har för mig det är Extra)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 487
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 465
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
350
· Visningar
14 366
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 355
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp