Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på denna trötthet! Behöver sommarloooov :arghh:

Särskilt när det känns helt meningslöst att vara på jobbet. Alla har semester, inget händer.
 
Min rygg som håller mig vaken.
Ska upp om tre timmar men det är bara att glömma att få sova något. Yay...
 
Stör mig på att jag stör mig så mycket på att min enda nära kollega vägrar prata med mig, att det känns så otrevligt och att jag inte bara kan släppa det och skita i hen. Tror att jag egentligen hade kunnat trivas rätt bra på själva arbetsplatsen, och i rollen, men nu känns det istället som att jag inte kan stå ut en dag till. Varje dag.
(dramatiskt jo jo)

Men snart väntar 3 veckor då jag är ensam här. Alltid något.
Sedan hoppas jag plugga 🤷‍♀️
 
Stör mig på att apoteket inte hade xylocaintuber när jag försökte hämta ut i morse. Dessutom fick jag köa i 25 minuter först. Avregleringen suger och from nu beställer jag i godtid via hemsidan så jag vet att jag får det jag behöver.
Fuck psoriasisinvers,svamp och herpes

just ja hon rekommenderade mig att köpa en liten tub receptfritt som typ räcker tre gånger
 
Nu får jag ju störa mig på två saker, dels att det inte fanns någon störig-tråd så jag fick skapa en ny! :cautious:

Men det värsta är att jag stör mig på "kändisar" som lägger ut bilder på sig själva på Instagram, sen får dom komentarer på bilderna som dom inte gillar (no shit Sherlock!) DÅ måste det skrivas i AB om deras taskiga följare... OMG nyhetstorka!! :banghead:

Nu har jag kräkts färdigt och det känns genast mycket bättre!
 
Nu får jag ju störa mig på två saker, dels att det inte fanns någon störig-tråd så jag fick skapa en ny! :cautious:

Men det värsta är att jag stör mig på "kändisar" som lägger ut bilder på sig själva på Instagram, sen får dom komentarer på bilderna som dom inte gillar (no shit Sherlock!) DÅ måste det skrivas i AB om deras taskiga följare... OMG nyhetstorka!! :banghead:

Nu har jag kräkts färdigt och det känns genast mycket bättre!

https://www.bukefalos.se/threads/stoeriga-saker-vi-stoer-oss-pa-del-17.1501189/page-40

:angel:
 
Att facebook av någon anledning lagt till X som vän, som givetvis accepterade vän-förfrågan. Så det var bara att ta bort X, då jag verkligen INTE vill ha den personen varken på fb eller i mitt liv vilket personen väl är medveten om. Slutade med att det kom flera sms till min telefon från personen ifråga. Jag orkar inte, och vill inte :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 476
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 463
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
348
· Visningar
14 224
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 347
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp