Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu min enda kollega tyvärr.

Som även råkar vara chefens son.

Han har vissa divafasoner för sig som man endast kan lägga sig till med om ens chef även råkar vara ens curlande farsa. Till exempel är han väldigt luktkänslig, och om han tror att det är någon annan som framkallat dessa lukter i lokalerna kan han sura en hel dag, köra ”silent treatment” eller helt sonika storma ut utan ett ord.

Att han inte säger nånting heller gör ju att man själv inte erbjuds möjligheten att förklara sig eller bemöta hans anklagelser. Försöker inte bry mig men jag håller på att tappa tålamodet med hans småbarnsfasoner nu alltså. Killen är närmare 30 bast….
 
När rasisterna tar alla tillfällen i akt. Eller icke-tillfällen.

B80416DD-CDCC-4B25-884C-439DA2775A07.png
 
Sitter på verkstan, de har ingal lånebilar inne den närmsta 1,5 veckan. 😳
Sambons märkesverkstad hade inga alls :banghead:

Jag vill också ha en lånebil! :arghh::arghh::arghh:

Här är det mest kostnaden som krånglar dock tror jag, bilen är på verkstad på obestämd framtid (sedan två månader tillbaka) och att få någon lånebil verkar inte vara det enklaste, mest för att alla hänvisar till varandra (försäkringsbolaget, verkstaden och tillverkaren) :banghead:

Igår cyklade jag två mil, till förskola och sedan med dottern i barnsits till stallet och hem, på smal 70-väg. Vill helst inte behöva göra det en regnig mörk eftermiddag :arghh:
 
Att de ska vara kallt och regn när jag har semester medans alla andra har fint och varmt väder och klagar då att det är varmt
Sent svar men det kan finnas en anledning till det. Jag hade semester i juni. Låg inomhus med självmordstankar hela semestern förutom två dagar då det äntligen var mulet och även regnade.
Jag tål inte värme, sol och starkt ljus. Utreds nu för extrem solallergi och SLE.
 
Sent svar men det kan finnas en anledning till det. Jag hade semester i juni. Låg inomhus med självmordstankar hela semestern förutom två dagar då det äntligen var mulet och även regnade.
Jag tål inte värme, sol och starkt ljus. Utreds nu för extrem solallergi och SLE.
Finns dom som kanske är rätt trött på att de ska regna på ens semester alltid
 
Undrar jag med. Med tanke på att dom flesta nu är vaccinerade. Skulle gärna köra upp det nånstans där solen inte skiner på den personen. Hatar när folk försöker pracka på mej deras åsikter. Speciellt när det är ren bullshit
Ändå energiskt att handskriva sin propaganda på vykort som man sedan ploppar ned i folks brevlådor. Synnerligen analog form av propagandaspridning...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 476
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 463
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
348
· Visningar
14 224
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 347
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp