Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ventilationssystemet på jobbet :meh:Sommartid tar det runt halva sommaren innan de får till en vettig temperatur inne utan att det blir kvavt :meh: Det första jag fick göra när jag kom till jobbet idag var att öppna fönstret för det var så kvavt jag inte kunde andas. Vi har termostater insatta på alla rum för att kunna ändra temperatur men rör vi termostaten blir teknikerna rabiata för det slår ut hela korridoren så ventilationssystemet slutar funka på hela den delen. Och detta system påstår de är så högteknologiskt och bra :cautious:
 
Jag blev igår inblandad i en livlig diskussion i en grupp på Facebook. Men se det fick jag sluta med för jag svarade tydligen för mycket :cautious: Visste inte ens att man kan göra det. Dessutom innebär det att folk kanske tror att jag gav upp diskussionen och det stör mig något vansinnigt!

Nu kan jag inte svara i andra grupper heller :banghead: Någon som vet när spärren släpper?
 
Platsbyggt badkar. Hopplöst! Rensa silen, glöm det. Smidigt att duscha i? No way. Enkelt att göra om och sätta in dusch istället? Ha, eller inte!
Vi har inte budget att totalrenovera badrummet just nu, och det funkar ju. Det är mintgrönt kakel och ett fruktansvärt platsbyggt badkar men det funkar.
Förlåt men det här låter helt underbart? :D Jag är otroligt nyfiken så ville du dela med dig av någon bild vore det roligt! :)

Jag förstår dock frustrationen.. Platsbyggt är ju ofta snyggt men lite av en mardröm när något "krånglar" och känns ju extra jobbigt när det gäller ett avlopp..
 
Nu kan jag inte svara i andra grupper heller :banghead: Någon som vet när spärren släpper?
Har inget exakt svar, då längden på blockeringen beror på vad de tycker att en har överträtt. Har en vän som först blev blockerad till att kunna göra inlägg/kommentera i 1 vecka. Vid ett senare tillfälle blev hen avstängd i 1 månad.
 
Har inget exakt svar, då längden på blockeringen beror på vad de tycker att en har överträtt. Har en vän som först blev blockerad till att kunna göra inlägg/kommentera i 1 vecka. Vid ett senare tillfälle blev hen avstängd i 1 månad.

Får man inget meddelande om det? Jag har alltså inte skrivit något elakt ut bara för många inlägg. Vad nu den spärren ska vara bra för? :cautious:
 
För att förhindra att det skickas spam-inlägg

Ja, alltså det förstår jag men borde det inte finnas någon form av funktion för att se att det är unika meddelanden?
Det blir ju omöjligt att delta i en diskussion om man helt plötsligt blir avstängd från att kunna skriva inlägg.
 
Får man inget meddelande om det? Jag har alltså inte skrivit något elakt ut bara för många inlägg. Vad nu den spärren ska vara bra för? :cautious:
Den personen som jag vet om fick ett meddelande från FB, om det var på mejl eller Messenger vet jag inte.
Håller med ovan om att du ska kontakta deras hjälpcenter! Kan det vara så att du blivit anmäld av oliktänkare i den diskussion du deltog i? Och inte pga antalet inlägg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
88 89 90
Svar
1 784
· Visningar
94 048
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 083
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
117 907
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 305
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp