Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att höra att någon var värre än mig. 😉
Till mitt försvar så var min ryggsäck ny och har mååånga fack.
Min väska hade jag vid tillfället haft i sex år... 🙈 Felet var att jag alltid lägger nycklarna i "huvudfacket" och nu av någon anledning la dem i det lilla. Jag jagade runt halva stan där jag rört mig dagen när nycklarna försvann, mailade alla i min korridor på jobbet, kollade polisens upphittatskåp... Sen gick jag på semester och mitt i sommaren kollade jag sen väskans lilla fack. Ridå.
 
Fodora! Vi beställde mat som var beräknat till strax efter 19, ingen mat kommer. Inget pling i varken telefon eller porttelefon. Sen ser pv att det står som leverat?! Han springer ner och kollar utanför porten, men nope. Chattar med kundsupport och de är inte hjälpsamma alls. :meh:
När vi sen ska ut med hundarna strax efter nio ringer porttelefonen. Så är det pvs ena granne som såg budet bara ställa vår mat utanför. :mad:
Naanbröd och drickan saknas. :rage::rage::rage:
 
Fodora! Vi beställde mat som var beräknat till strax efter 19, ingen mat kommer. Inget pling i varken telefon eller porttelefon. Sen ser pv att det står som leverat?! Han springer ner och kollar utanför porten, men nope. Chattar med kundsupport och de är inte hjälpsamma alls. :meh:
När vi sen ska ut med hundarna strax efter nio ringer porttelefonen. Så är det pvs ena granne som såg budet bara ställa vår mat utanför. :mad:
Naanbröd och drickan saknas. :rage::rage::rage:
En bekant beställde lasagne och fick en låda som nätt och jämt hade räckt som barnportion. Den var pytteliten. Hon var sådär lagom nöjd
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 951
Senast: Lingon
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 523
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 610
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp