Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åker iväg på utbildning imorgon, kommer inte hem förrän på torsdag kväll. Ogillar att åka iväg hemifrån, sambon har separationsångest för att jag ska åka, jag har ångest över att inte vara hemma och ha koll på grejerna, är orolig att något ska hända. Det är 6 timmar bort med tåg så det är inte så bara att åka hem om det skulle vara något.
 
Köpte tavlor på loppis men när jag kom hem blev det inte bra… inga stora summor men ändå! :cautious:

(Några blev faktiskt bra, så helt bortkastat var det inte :))
 
Är hemma hos grannarna och skulle sitta och dricka vin och snacka. Skitmysigt. Ända tills deras jävla unge hänger runt hela tiden. Kan han bara gå in på sitt rum? Jag är helt ointresserad av att hänga med en 12-åring som dessutom har skitäcklig hosta

Fy vad otrevligt! Du är alltså i barnets hem och anser att han ska gå in och gömma sig på sitt rum för att du inte vill hänga med honom? Trivs du inte i nån annans hem så är det bara att åka hem till ditt eget. Hade nån av mina vänner kallat mitt barn för "en jävla unge" hade de nog inte varit mina vänner längre.

Sen undrar jag varför ni ens var där om nu alla inte var friska. Rekommendationerna är väl fortfarande att man inte ska träffas om man är sjuk.
 
Stör mig på att jag inte hittat nån inställning på min nya mobil så jag kan se klockan utan att behöva klicka på klockikonen. Den pyttelilla tiden uppe i hörnet är för liten för en snabb titt.
 
Alla jag matchar med på Tinder. De skriver inte först och för det mesta svarar de inte inte ens när jag gör det. När de faktiskt gör det så slutar de efter ett par meddelanden. Jag skriver inte bara hej och inget som borde anses olämpligt eller konstigt. Så jävla störande. Vi är två om att matcha, varför ens svepa åt det hållet om de inte är intresserade av en konversation?
 
Fy vad otrevligt! Du är alltså i barnets hem och anser att han ska gå in och gömma sig på sitt rum för att du inte vill hänga med honom? Trivs du inte i nån annans hem så är det bara att åka hem till ditt eget. Hade nån av mina vänner kallat mitt barn för "en jävla unge" hade de nog inte varit mina vänner längre.

Sen undrar jag varför ni ens var där om nu alla inte var friska. Rekommendationerna är väl fortfarande att man inte ska träffas om man är sjuk.
Jag undrade detsamma - varför fick jag inte veta att han hade hostan från helvetet? Jag hade nog valt att inte gå dit i så fall. Alternativt om han hade hållt sig lite på sin kant och inte känt stort behov av att vara i centrum med sin hosta exakt hela tiden. Föräldrarna bad honom upprepade gånger att gå in till sig. Han gjorde det till slut.

För övrigt så är jag inte jättesugen alla gånger på att umgås med andras barn en hel kväll. Jag tycker det är rätt intressant att det blir så starka reaktioner på det.
 
Jag stör mig på att jag lyckats tappa bort min påse med rundstickor. Letat genom hela lägenheten och källarförrådet utan resultat. Jag ville ju sticka med en sådan nu.. Inte behöva köpa en ny först.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 586
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 478
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
356
· Visningar
14 720
Senast: Ramona
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 998
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp