Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag inte kan ha min ridhjälm när jag har inbakad fläta. Och på att barnets ridhjälm är borta. ”Tyvärr” är han för liten för att ha slarvat bort den själv :angel:
 
Mensvärken! Den där svåra som går ned i 'kanalen' och absolut inte går att komma åt. Jag vet inte om det bara är jag som får den, men jag får liksom ont i hela slidan och vill mest bara sitta på toa och pusta. Känns som om hela jävelskapet med att vara kvinna bara; JASSÅ! Du har inte lust att ha ungar, men krysta ska du tamefan! :devil: "The curse of Eve compells you!"
Förlåt för TMI! 😅
 
Alternativ 8 nedan kanske kan fungera för dina vinflaskestora glas? (fast jag har hört att en bara ska hälla en slatt i botten på såna där stora kupor:D)

Many-ways-of-holding-a-wine-glass-900x781.jpg
Hört och hört. :angel:


Äh, nä alltså jag har faktiskt bara lite på bottnen, men de är ganska tunga. De se rut som på bilden faktiskt! Jag trodde inte de var så rymliga som det stod på paketet så jag testade faktiskt med decilitermått:D

Det är riedel.
 
Mensvärken! Den där svåra som går ned i 'kanalen' och absolut inte går att komma åt. Jag vet inte om det bara är jag som får den, men jag får liksom ont i hela slidan och vill mest bara sitta på toa och pusta. Känns som om hela jävelskapet med att vara kvinna bara; JASSÅ! Du har inte lust att ha ungar, men krysta ska du tamefan! :devil: "The curse of Eve compells you!"
Förlåt för TMI! 😅
Du är inte själv :heart
 
Mensvärken! Den där svåra som går ned i 'kanalen' och absolut inte går att komma åt. Jag vet inte om det bara är jag som får den, men jag får liksom ont i hela slidan och vill mest bara sitta på toa och pusta. Känns som om hela jävelskapet med att vara kvinna bara; JASSÅ! Du har inte lust att ha ungar, men krysta ska du tamefan! :devil: "The curse of Eve compells you!"
Förlåt för TMI! 😅
Jag får också sån mensvärk. Hemskt. ❤️
 
Stör mig på följande. En bekant (yyy) smsade mig: "hörde från xxx att du var piggare".
Alltså jag har inte haft ngn kontakt med "xxx" på typ två år. Visade sig att xxx hade sett mig gå förbi en krog där han är stammis. Och då meddelat "yyy" att jag tydligen var piggare utifrån att han sett mig gå förbi typ 2 sekunder och då tydligen skapat sig en uppfattning om min hälsa. Så pass att han till och med ansåg sig kunna föra information kring detta vidare
 
Senast ändrad:
Mensvärken! Den där svåra som går ned i 'kanalen' och absolut inte går att komma åt. Jag vet inte om det bara är jag som får den, men jag får liksom ont i hela slidan och vill mest bara sitta på toa och pusta. Känns som om hela jävelskapet med att vara kvinna bara; JASSÅ! Du har inte lust att ha ungar, men krysta ska du tamefan! :devil: "The curse of Eve compells you!"
Förlåt för TMI! 😅
Samma här!
 
Köpte ett par tajts i storlek L-XL utan att prova dem eftersom jag har ett par exakt likadana sedan innan. Men de här tajtsen måste vara felmärkta. Sitter hårt och når inte upp över rumpan ordentligt så det glipar vid ländryggen.
 
Stör mig på mig själv.
Jag är så gnällig just nu. Håret är för långt och för slitet. Det tar för lång tid att tvätta det och jag kan inte tvätta håret och duscha på samma gång för håret är så långt att varmvattnet inte räcker.
Nu har jag äntligen tvättat det (under kökskranen) och då tar det erbarmligt lång tid att torka :arghh::arghh::arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
194
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 582
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 074
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 418
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp