Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.

Har rätt mycket "överhäng" (heter det ens så? 😅) så dom liksom korvas ihop.
Vi har använt största spolen nu.

Vet inte varför dom har börjat göra såhär nu, det har funkat bra tidigare... ska iaf tillbaka idag, så ska vi ta bort allt, sen ska jag köra nån slags återfuktning och så gör hon om allt om en månad.
20220428_065303.jpg
 
Ok. Jag har bara sett nåt klipp från rättegången. Är väl bara de två som vet vad som hänt egentligen? Hon kan ju vara offret.

Hennes förra flickvän/fru (vet inte om de var gifta) anmälde henne för misshandel men drog sen tillbaka anmälan. Så det är inte första gången Amber Heard anklagas för misshandel av partner.

Johnny Depp å andra sidan har inte anklagats för det innan. Både Winona Ryder (förlovade i 4 år) och Vanessa Paradis (ihop i 14 år och har två barn ihop) har gått ut och sagt att han aldrig visade några såna tendenser mot dem och att de är chockade över anklagelserna.
 
Sant. Fast jag vet inte mer än det jag såg på tv så har egentligen ingen åsikt. Det är nog fördomar som spökar hos mig :bag: kvinnan ”brukar” ju vara offret.

Det finns en inspelning där Amber uppmanar Johnny att gå ut och säga att han, Johnny Depp, en man, är utsatt för misshandeln så får han se hur många som tror honom. Hon har filmat/spelat in ljud på hur många gräl som helst men inte en enda gång har han varit våldsam mot henne i nåt av dem. Däremot hörs det tydligt i flera av dem att han vill gå därifrån för att komma undan grälet, lugna ner sig och sen diskutera det vid ett annat tillfälle. Men hon hindrar honom och kallar honom för diverse olika fula ord. Hennes inspelningar. Som hennes advokater spelar upp i rätten.
 
Har rätt mycket "överhäng" (heter det ens så? 😅) så dom liksom korvas ihop.
Vi har använt största spolen nu.

Vet inte varför dom har börjat göra såhär nu, det har funkat bra tidigare... ska iaf tillbaka idag, så ska vi ta bort allt, sen ska jag köra nån slags återfuktning och så gör hon om allt om en månad.
Visa bifogad fil 89870
Aha! Hoppas att det bara blev tokigt den här gången och blir bra i fortsättningen! :)
 
Hennes förra flickvän/fru (vet inte om de var gifta) anmälde henne för misshandel men drog sen tillbaka anmälan. Så det är inte första gången Amber Heard anklagas för misshandel av partner.

Johnny Depp å andra sidan har inte anklagats för det innan. Både Winona Ryder (förlovade i 4 år) och Vanessa Paradis (ihop i 14 år och har två barn ihop) har gått ut och sagt att han aldrig visade några såna tendenser mot dem och att de är chockade över anklagelserna.

Det finns en inspelning där Amber uppmanar Johnny att gå ut och säga att han, Johnny Depp, en man, är utsatt för misshandeln så får han se hur många som tror honom. Hon har filmat/spelat in ljud på hur många gräl som helst men inte en enda gång har han varit våldsam mot henne i nåt av dem. Däremot hörs det tydligt i flera av dem att han vill gå därifrån för att komma undan grälet, lugna ner sig och sen diskutera det vid ett annat tillfälle. Men hon hindrar honom och kallar honom för diverse olika fula ord. Hennes inspelningar. Som hennes advokater spelar upp i rätten.
Tack för info! Då förstår jag bättre!
 
Jag har tittat på att köpa ett linne på nätet och haft en tab uppe under nån vecka nu för att jag inte får ändan ur. Har tittat på sidan några gånger för att eventuellt köpa det, varje gång har priset gått upp med 1-2 kr. WTF! Nu kommer jag inte köpa det kan jag säga.
 
Hennes förra flickvän/fru (vet inte om de var gifta) anmälde henne för misshandel men drog sen tillbaka anmälan. Så det är inte första gången Amber Heard anklagas för misshandel av partner.

Johnny Depp å andra sidan har inte anklagats för det innan. Både Winona Ryder (förlovade i 4 år) och Vanessa Paradis (ihop i 14 år och har två barn ihop) har gått ut och sagt att han aldrig visade några såna tendenser mot dem och att de är chockade över anklagelserna.
Hon har ju även varit rejält otrevlig/hotfull mot sin fd assistent.
 
Stör mig på att dottern fått någon form av utslag som jag inte kan identifiera. Irriterande att inte veta vad det beror på. Jag blir nojig och tycker direkt att det kliar överallt på mig också. Får kontakta vc i morgon
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 787
Senast: Lilla
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 351
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
943
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp