Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Postnords paketaviseringar. :rage::rage::rage:

Jag får dem på mail.
Öppnar mailet eftersom jag sitter vid datorn.

I samma ögonblick försvinner de från mailen i mobilen. Förra gången åkte jag iväg och för att hämta paket, med mobilen i handen. Väl framme finns inget mail i mobilen. Fick åka hem och skriva ut från datorn.

Nu hände det igen. Det kom ett mail, jag öppnade. Kollade mobilen för säkerhets skull innan jag for iväg. Jajjamän - där fanns inget mail. Fick skriva ut och ta med.

Helt idiotiskt
Kolla så du inte har inställt att den bara visar olästa mejl. Då "försvinner" dom ju on du läst mejlet.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20220708-131404_Outlook.jpg
    Screenshot_20220708-131404_Outlook.jpg
    74,9 KB · Visningar: 30
alla dessa jäkla appar :rage:

ja jo det kan jag väl. Men jag har redan appar som håller reda på ankommande paket.
Orkaaaaaa:rage:

:D
Fast Postnord-appen är rätt bra ändå. Vet inte hur det funkar med dina mejl, men i Postnord-appen kan man ju t.ex. identifiera sig med bank-id och slipper då hala fram leg... Det är rätt smidigt, tycker jag... :)

Edit: Jag har också någon annan app. Mina Paket, tror jag? Den "fångar" ibland upp mina Postnord-paket - ibland inte. Men den är ju bra för andra paket som kommer med något annat fraktbolag... :)
 
Fast Postnord-appen är rätt bra ändå. Vet inte hur det funkar med dina mejl, men i Postnord-appen kan man ju t.ex. identifiera sig med bank-id och slipper då hala fram leg... Det är rätt smidigt, tycker jag... :)

Edit: Jag har också någon annan app. Mina Paket, tror jag? Den "fångar" ibland upp mina Postnord-paket - ibland inte. Men den är ju bra för andra paket som kommer med något annat fraktbolag... :)
Måste också säga att Postnord-appen är oväntat smidig och välfungerande. Särskilt med själva Postnords meritlista att ställa till grejer :p
 
Min ep-medicin har tydligen blivit restad. Jag känner en stor ångest över det :cry: nästintill panikångest. Jag har varit anfallsfri i så många år, men nu ser jag bara att jag kommer få tillbaka anfallen och mitt liv förstörs ännu mer. Bye bye körkort, konserter, frihet med mera. Ja, jag målar fan på väggen men det är svårt att låta bli när man ser hur det har gått för andra.
Verkar som att den som lade ut det hade missuppfattat. Den går att få tag i men det verkar ta lite längre tid. En stor sten lyfte därmed från mitt bröst :banana:
 
Kostråden som gravid :arghh: Fick en lapp om vad man bör dricka och det är verkligen hundra procent fokus på att dra ned på kalorierna... Alltså i stycket om kaffe är det alltså viktigare att poängtera att mjölken i kaffet kan innehålla många kalorier än att berätta om hur mycket koffein som man bör dricka?! :banghead:

Ska inte ens gå in på stycket om juice...

IMG_20220708_123424927.jpg

Jomen tack då, börjar hårdbanta på direkten! :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 187
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 735
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 723
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 783
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp