Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
De sägs att man inte blir sjuk av att bli kall men det har hänt mig så många gånger, tex nu. Jag blev nog lite kall när jag var hos hästen i förrgår och nu - förkyld :meh:
Man blir inte sjuk av att bli kall men har man något virus i kroppen skuttar det av glädje om man blir kall eftersom det då kan föröka sig och då blir man sjuk. Så, lek med ord typ, eller nåt.
 
Tänkte sälja en sadel och barbackapad, men är så osäker på hur jag ska skicka dom.. Behöver verkligen pengarna, men är så nojig att det ska bli fel och de inte ska komma fram till köparen eller gå sönder på vägen. Sjukt störigt.
 
Jag röstade i en tävling på söta fågelholkar som olika skolklasser hade gjort. Hade jag vetat att jag skulle bli jagad av säljare från Naturskyddsföreningen så skulle jag låtit bli.
Maila dem och säg att de ska radera alla dina uppgifter och sluta kontakta dig, annars anmäler du dem till Integritetsskyddsmyndigheten.
 
Jag röstade i en tävling på söta fågelholkar som olika skolklasser hade gjort. Hade jag vetat att jag skulle bli jagad av säljare från Naturskyddsföreningen så skulle jag låtit bli.
Gjorde något liknande med Sector Alarm. Tillslut fick jag dom plocka bort mig ur sitt säljregister, men det tog tid
 
Ska redovisa ett bidrag - redovisningsperioden är 1 mån, jag mailade aktuell enhet samma dag som den öppnade och sa att nu är det dags att redovisa X, såhär ser frågorna ut. 16 maj är sista datum (liksom, då stänger det). Det är bra att titta på redovisningen tidigt ifall att det är något som är oklart.

Inget svar - mailar igen - inget svar - träffar personen, säger till - mailar frågorna igen - inget svar.

Igår kväll får jag svar:
Se första svar på frågorna i blått (svar på tre frågor - dessutom ser jag att ett svar är fel).
Funderar på hur jag ska räkna kostnaderna? Har du nått förslag?
Vi sökte ju pengar för att göra X vilket innebär att vi inte har gjort Y
(det som hela bidraget går ut på). Mallen stämmer inte för mig mot det vi sökte!?

Men för i h-te! :rage:
SVARA NÄR MAN MAILAR DIG.
TITTA INTE PÅ SAKERNA PRECIS INNAN DET SKA VARA KLART - ifall att något behöver mer arbete...som sagt, redovisningen stänger på måndag och jag har fler arbetsuppgifter än detta så jag vill ha in sakerna så fort som möjligt för att hinna.
"Hur ska jag räkna kostnaderna?". Jadu, vad har du gjort med pengarna ni fått? Börja där
"Mallen stämmer inte". Stämmer inte mot vadå? Det här är de frågor Myndigheten ställer. Det är inte jag som hittat på dem.

☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️💩
 
När mattläggaren äntligen dyker upp ställer han sig givetvis mitt i vägen
Det är en skogsväg och de arbetar i skogen så jag bad honom flytta bilen
Då ställer han sig bakom bilarna i carporten :banghead:
Ursäkta att jag har lite udda arbetstider och börjar jobba kl 14 men parkerar man bakom folks bilar :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 563
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 478
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 694
Senast: golit
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 367
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp