Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
De översta tre valen jag hade till gymnasiet blev inte av, de programmen kommer inte finnas vilket gjorde att jag kom in på mitt sista val... har iaf en ganska bra reservplats till fjärdehandsvalet så hoppas att jag kommer in på det. Vill liksom inte bo kvar här så även om reservplatsstället inte är optimalt är det iaf väldigt mycket bättre.
Ot men det verkar som att jag visst kom in på förstahandsvalet? :confused:
Tack @Nahar för tumhållning, det verkade funka!
 
Kan inte gå lottautbildningen till hösten då det är för många som sökte, fick inte ett jobb då de skulle anställa ett team och inte hittat de andra positionerna, kan inte gå en utbildning då jag missar 2 av 12 tillfällen pga en annan utbildning och nu insåg jag att jag inte kan åka iväg på en grej nästa helg jag längtat efter i sex månader för jag missat att det krockar med en släktings bröllop. När ska jag få ha roligt eller lite flax i livet?!
 
Att maken vid 23 gav upp att försöka lägga treåringen och gick ut med hunden för att han tröttnade? Han klagar på att det aldrig funkar när han gör det, treåring har sprungit omkring och lekt på övervåningen senaste timmarna, de har kollat på mobilen och varit nere en sväng och ätit nattmacka. Tro på fan att det inte funkar då?! :banghead::banghead::banghead:

Så nu försöker jag jonglera flädersaftskokning, tvättmaskin och läggning . Rimligt🤷‍♀️
 
Tips från coachen; trasa inte sönder broskfästen till revben, ty det är apsvårt att hitta nån avlastande sovställning och ännu svårare att "baxa" revben + nämnda fäste till någorlunda position när det glider fel och hakar upp sig :meh:

Känner mig som en bil, när en slitdel börjar haverera så blir det en dominoeffekt 🤦‍♀️
 
Ja och det sa vi och då sa hon typ att de klarar aldrig sätta dit dom ändå.🤔

Det skulle jag inte satsa pengar på... och eftersom hon vet om det så kommer hon att åka dit också (tillåtande av olovlig körning). Jag hade vittnat om det behövdes.

Vi har problem med en del epor och har en civilbil här i byn rätt ofta. Dvs en ska inte räkna med att klara sig.
 
En invånare har mailat in till kommunen och vill klaga på att en rektor rappade på sin skolavslutning.
"Vill vi verkligen ha den gangsterkulturen?".
"Kanske behöver media veta".

1. chilla
2. nej, media behöver inte kontaktas
3. chilla
4. jag behöver semester
Meh! En rektor som junioren hade i åk 1-3, han "strippade" han på avslutningen, på scen, inför alla elever, föräldrar och personal :D
Nåja, ner till badbyxorna... sen åkte cyklop och simfötter på medans han uppmanade eleverna att bada mycket under sommarlovet :p
Han var uppskattad! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 669
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 486
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
17 18 19
Svar
370
· Visningar
15 078
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 382
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp