Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bina har hundratals blommande träd och hundratals kvadratmeter äng, men jag måste änsålänge klippa kring huset för framkomlighet och det blir jobbigare ju mer gräs där är (cylinderklippare).
Visst är det så :) . Jag vill inte heller ha högt gräs för nära inpå huset. Jag tänker framför allt på risk för ormbett på hunden....
Mvh, Hon som inte heller har klippt gräset ännu :D
 
Behöver gå och lägga mej. Vill inte gå och lägga mej. Är inte trött. Kommer oavsett vara dödstrött i morgon. Hur svårt kan det vara att bara gå och sova? Skitsvårt eftersom jag inte är trött och även om jag vore det så skulle inte somna för det bara för att jag alltid har svårt för att somna om det inte är under dagtid :cool:
 
Vaken sedan 05 eftersom ventilationen i sovrummet gått helt bananas. De ska renovera förråden maj-september och något har hänt..

Kan inte sova (knappt ens med öronproppar) och inte jobba här inne. Det.. Gnisseltjuter. Har mailat inkl video på eländet (med ljud då). :meh:

Vill sova :arghh:
 
Inte då. Lägg de frysta räkorna i kallt vatten med lite salt i en kastrull och värm på dem försiktigt (du ska kunna ha händerna i vattnet hela tiden, det får inte bli varmare än så). Det fungerar jättebra, jag och särbon värmer alltid räkor så om vi inte röker dem.
Tack för tips! Jag spred ut dem på en stor tallrik, så det gick rätt fort ändå. Men just då ville jag ju ha dem NU!! :D
 
Att man ändrar smak under livet, det stör mig som fan. Tänk hur mycket man skulle kunna förfina det man har om man aldrig bytte smak. Garderob, inredning, dukning. Bara fila på samma tema år efter år. Men nej.. då ska det komma och gå trender och man ska svänga i smak. HUR störigt? Kan vi inte bara komma överens om att vi bestämmer någonting nu och håller oss till det?
 
Stör mig på att ingen implementering av nya system det senaste året har gått smärtfritt. Inga deadlines har hållit, framförhållningen har varit urusel, det är buggar överallt och felrapporter och skit som måste hanteras dagligen. Känns som att halva min arbetsdag bara går åt till att hantera fel som kommer till följd av dessa "nya förbättrade system"...
 
Att min telefons batteri verkar ha bestämt sig för att lägga av.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 593
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 478
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
14 793
Senast: Ramona
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 371
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp