Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför ska alla byxor vara så stora i midjan men för små runt övre lår/höft?:meh:
Stör mig på det jag också. Totalt omöjligt att hitta ngt som passar.😕

Stör mig även på att jag så lätt trycker av misstag på reaktioner när jag skrollar, både här och Facebook... speciellt när jag hör ljudet av att ha tryckt på en reaktion, men telefonen skrollar vidare så jag hinner inte se vilket inlägg jag råkat reagera på🙈🙃
 
Allergi :arghh: är konstant svullen i näsan och det enda som tar ner svullnaden är otrivin och det kan jag inte använda mer än nån enstaka gång.

Alla aviseringar från snappen. Jag skiter i vem som finns på snapchat och jag skiter i alla storys. Jag vill bara ha avisering vid ett eventuellt meddelande.
 
Att tvättmaskinen i huset vi precis flyttat in i inte autodoserar tvättmedel. Har haft autodosering i 1,5 år och det gick fort att vänja sig 😳 Använder Grumme och det är som ett mjölkpaket, så måste hitta någon dispenser eller liknande med doskork.
 
På att jag glömde hämta ut ett paket när jag var nära!
På att jag måste handla men vill vänta till lite senare, då kommer jag vara hungrig och det brukar ju inte vara bra :meh:
Att jag är allergisk mot nåt nytt ute nu som sätter sig direkt i bihålorna med en smäll! Misstänker lindar som blommar. Kul :down:
 
På att chokladen jag fick av min kollega var så god. Jag hade hoppats att den skulle vara lite halvdan sådär, så att jag skulle kunna lägga bort den utan vidare och slippa gå och sukta efter den hela eftermiddagen, men no such luck. Happ, jag får väl ta en för laget och äta upp resten med en gång, nu när jag ändå har börjat menar jag :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 476
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 463
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
349
· Visningar
14 224
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 963
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp