Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Medicinförpackning. En liten papplåda av ngn storlek. Det finns alltid en bipacksedel inuti. Vsrje gång förpackningen jag öppnar förpackningen så gör jag det i änden med packsedeln istället för i änden med själva medikamenten. Sjukt störigt.
Varför tar jag inte bort och slänger packsedeln så är problemet ur världen

Jag är inte helt säker, men jag tror att just detta var orsaken till ursprungsstörningen i det allra först inlägget i den första "störningstråden" :rofl:

Cirkeln är sluten :D
 
Jag har bitit av en bit tand för någon vecka sedan, och har en tid hos tandläkare den 31 augusti. Jag har inte alls ont eller så egentligen, men det ömmar någonstans i typ käken när jag gapar och jag kan inte gapa lika stort som vanligt. MYCKET märkligt! Det är dock rätt störande när jag ska bita av något.... :meh: Eller gäspa, då håller jag handen under käken på den sidan. :meh:
 
När man ska köpa typ vandringskläder och det står på 50% av alla plagg att de är "packbara", "packningsbara" eller "packable". Som att det vore en ny häftig egenskap hos dessa nya svindyra vandringskläder?
Ja, jo... Men allt går väl att packa? Jag kan packa en 2 meters flamingobadleksak om jag vill. Den är också "packbar". Eller min dator, den går också att packa. Packbar som fan.

Det är så störigt :arghh::arghh::arghh:
 
Skrev jag det, nej det gjorde jag inte och jag tror inte det heller.
Det finns andra saker med i bilden som jag tror är bäst att jag utelämnar pga känsligt.
Nej, jag frågade just för att få mer klarhet i vad du menade med det du skrev, istället för att anta saker och göra egna tolkningar som potentiellt skulle bli helt felaktiga.

Jag förstår! ☺️
 
När man ska köpa typ vandringskläder och det står på 50% av alla plagg att de är "packbara", "packningsbara" eller "packable". Som att det vore en ny häftig egenskap hos dessa nya svindyra vandringskläder?
Ja, jo... Men allt går väl att packa? Jag kan packa en 2 meters flamingobadleksak om jag vill. Den är också "packbar". Eller min dator, den går också att packa. Packbar som fan.

Det är så störigt :arghh::arghh::arghh:
Ursäkta att jag skrattar, men ser ironin framför mig. 🙈😂

Får en onekligen till att fundera på VARFÖR de skriver så på sina klädesplagg.
 
Nej, jag frågade just för att få mer klarhet i vad du menade med det du skrev, istället för att anta saker och göra egna tolkningar som potentiellt skulle bli helt felaktiga.

Jag förstår! ☺️
Det är ju klart bättre, men som sagt tror inte det är med flit eller disträ. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är utan att skriva om alla omständigheter. 😅
 
Det är ju klart bättre, men som sagt tror inte det är med flit eller disträ. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är utan att skriva om alla omständigheter. 😅
Förstår och respekterar det, du behöver inte dela med dig av mer än du är bekväm med. Du bad ju heller inte om råd, det var bara min nyfikenhet som gjorde att jag ställde följdfrågor ☺️
 
Förstår och respekterar det, du behöver inte dela med dig av mer än du är bekväm med. Du bad ju heller inte om råd, det var bara min nyfikenhet som gjorde att jag ställde följdfrågor ☺️
Jag har inga problem att dela med mig av egentligen då det inte rör mig personligen, men av hänsyn vill jag inte göra det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 450
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 460
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
346
· Visningar
14 035
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 943
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp