Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att fjärrkontrollen till tv slutat fungera (nej det är inte batterierna!).
Letar på nätet efter en universal eller originalmärkets reserv som passar min modell på tv, det går såklart inte att hitta för just den modellen. SUCK!🤬

Och har fastnat på Mamma Mia filmen eftersom jag inte orkar resa på mig och byta kanal. Tur att musiken är bra iaf.
Ska nog gå och lägga mig i stället...
 
Stör mig på att jag råkade sätta mig på mörkläggningsgardinen, så jag fick gardinstången i huvudet.

Nu får den ligga kvar i sängen så får jag ta hand om det när jag kommer hem. Hinner inte bråka med den nu, den är knepig att få upp. Så extra störigt att den ramlade ner.
Har satt mig där flera gånger utan att det hänt. Suck.
 
Jag behöver köpa nya jeans då samtliga jag har är förstora, men lyckades pricka fartkameran på väg till jobbet för ett par veckor sen med en hastighet som översteg fartbegränsningen, så jag har inte råd.
Nästa månad dras bilskatten så då har jag heller inte råd :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 260
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 826
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 863
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 396
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp