Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker inte att det är en trafikfara med någon som kör 70 på en 100-väg. Mer trafikfarligt om någon skulle ha så dålig uppsikt att inte hinna anpassa sin hastighet.

Störd blev du säkert, men trafikfarligt tycker jag inte att det var.
Det störiga är nog inte att folk kör långsamt utan att de kör ojämnt - jag stör mig också på de som kör långsamt, långsamt där vägen är smal för att plötsligt gasa och sedan lika plötsligt bromsa in igen
 
Jag tycker inte att det är en trafikfara med någon som kör 70 på en 100-väg. Mer trafikfarligt om någon skulle ha så dålig uppsikt att inte hinna anpassa sin hastighet.

Störd blev du säkert, men trafikfarligt tycker jag inte att det var.
Det är trafikfarligt att köra alldeles för sakta. Finns allt för många idioter som inte har uppsikt i trafiken, det är ingen nyhet.
Man kan även bli bötfälld av att köra för sakta, men det är sällan polisen ser det. 🙄
 
Det störiga är nog inte att folk kör långsamt utan att de kör ojämnt - jag stör mig också på de som kör långsamt, långsamt där vägen är smal för att plötsligt gasa och sedan lika plötsligt bromsa in igen
Det där är extra störigt. Bilen i fråga höll säkert 100 på två filigt. Vågat köra 70 på smalare väg men när det blev enfiligt bromsade den kraftigt till 70. Det är trafikfarligt.
 
Stör mig på att jag måste in och jobba drygt 1 timme kring lunch idag. Hade tänkt ha iallfall en ledig dag denna vecka. Spec som jag måste jobba alla andra dagar denna vecka och redan då är långt över mina 30h...

Men tydligen måste jag in på något ev. möte. Då ena kollegan inte trodde hen skulle hinna dit en timme innan tänkt starttid pga ärenden på stan.

Sen måste jag förbereda för kvällen pga ingen annan kan/(vill lära sig så dom kan hjälpa till??? ) utföra en väldigt simpel uppgift.

"Tur" det bara blir en resa på 3mil. Spec med dessa bränsle brister...
 
Känns dömt att misslyckas. Eller bli krångligt. Vill liksom att perfekta croissanter bara ska uppenbara sig i sängen, som hotellfrukost.
Har inte koll på om du äter helt veganskt eller om vegetariskt går bra. Vegetariskt då finns det sådana där som det går att stoppa direkt in i ugnen utan någon bakning.
Närmare hotell style går nog inte att få tyvärr.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 188
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 735
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 723
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 343
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp