Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spotify har börjat strula. Den går snällt igång när jag startar bilen och spelar klart den aktuella låten. Sen börjar den om överst i spellistan. Detta har pågått en vecka och jag håller på att bli tokig :banghead:
Nu då du säger det tror jag att jag har samma problem. Reagerade på att listan inte fortsatte där jag slutat utan börjar om hela tiden.
 
Jag stör mig på att jag har tappat bort totalt tre saker den senaste veckan. Jag är van vid att ha koll på läget, så jag tappar sällan bort saker vilket gör det ännu mer störigt när det väl sker. Det hjälper inte att två av sakerna är pyttesmå heller (två påsar saffran och ett sådant där litiumbatteri), det gör dem ännu mer omöjliga att hitta! Men jag har säkert lagt dem på nått bra ställe... 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 493
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 977
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
3 394
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
350
· Visningar
14 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp