Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag troligen fått matförgiftning av chips jag åt igår kväll. Har varit riktigt jäkla dålig hela dagen, var nästan så jag övervägde att åka in. Och det gör jag inte i första taget.
Är du inte ”bara” magsjuk? Det går ju SUPERMYCKET sånt nu? Har aldrig hört talas om nån som blivit matförgiftad av chips. Känns ju som en rätt säker produkt :) Stackare hur som helst!
 
Är du inte ”bara” magsjuk? Det går ju SUPERMYCKET sånt nu? Har aldrig hört talas om nån som blivit matförgiftad av chips. Känns ju som en rätt säker produkt :) Stackare hur som helst!
Jag antar det, vet inte vad det annars skulle vara. Var bara jag som åt chipsen dessutom och bara jag är sjuk
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 562
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 998
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
3 409
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 679
Senast: golit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp