Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men ja! Jag vägrar office i I det sista. Googles gratis produkter är så mycket bättre. Så mycket enklare att jobba med text och bild
Den avgörande frågan för mig just nu är ett fristående program/fönster som inte är i webbläsaren. Har alltid haft små krav i övrigt så Word&Co har fungerat för mig men å andra sidan har jag inte haft fungerande ordbehandlare på år:p
 
Jag har lutat köpa den, tycker inte den är värd priset utan vill jag ha ostbitar att ta med mig tärnar jag vanlig ost och har i påse.
Nä, den har aldrig varit värt det egentligen :laugh: Men tänkte bara något enkelt, brukar dock ta de som är kylda... Antar att förpackningen stått framme länge, verkar vara lite oklart hur osten klarar sig utanför kyl. Har inget kvitto heller men är så sur att jag funderar på att faktiskt försöka reklamera den till idiotaffären. + Så hungrig men för hungrig för att fixa mat. Skulle köpt godis:idea:

Köper skivad ost ibland och lindar runt tomat:D
 
Vattenfall, nu idag först får jag veta att jag måste åtgärda en del brister där mätarskåpet sitter för att mätarbytet som skulle genomförts för över ett år sedan ska kunna utföras. Inte en käft har meddelat mig eller kunnat lämna besked på telefon/besvara mitt mail varför det inte har blivit gjort. Skitkul att få veta det nu och inte för ett år sedan när vi nu är i en lågkonjunktur och allt utom lönen går upp. :rage:
 
Vattenfall, nu idag först får jag veta att jag måste åtgärda en del brister där mätarskåpet sitter för att mätarbytet som skulle genomförts för över ett år sedan ska kunna utföras. Inte en käft har meddelat mig eller kunnat lämna besked på telefon/besvara mitt mail varför det inte har blivit gjort. Skitkul att få veta det nu och inte för ett år sedan när vi nu är i en lågkonjunktur och allt utom lönen går upp. :rage:

De är ett sådant skitföretag. Det är en skam att ett statligt bolag får sköta sig så dåligt.
 
Den avgörande frågan för mig just nu är ett fristående program/fönster som inte är i webbläsaren. Har alltid haft små krav i övrigt så Word&Co har fungerat för mig men å andra sidan har jag inte haft fungerande ordbehandlare på år:p
Jag har i brist på word försökt använda annat.
Varje gång har jag blivit smått galen. Saknar funktioner, och är inte på långa vägar lika smidigt
 
Radergummin.
Finns det något sånt som faktiskt suddar bort blyertsen och inte bara smetar ut den?
:arghh:
Skulle gärna skriva mer med blyerts (har flera pennor som är typ 30 år gamla eller mer) men det går ju inte att sudda ordentligt.
Har nog 4-5 radergummin och alla smetar ut blyertsen när jag försöker sudda.
 
Radergummin.
Finns det något sånt som faktiskt suddar bort blyertsen och inte bara smetar ut den?
:arghh:
Skulle gärna skriva mer med blyerts (har flera pennor som är typ 30 år gamla eller mer) men det går ju inte att sudda ordentligt.
Har nog 4-5 radergummin och alla smetar ut blyertsen när jag försöker sudda.
Knådgummi använder jag när jag tecknar med blyerts, borde fungera lika bra när man skriver. Då duttar man bort istället för att gnugga.
 
Radergummin.
Finns det något sånt som faktiskt suddar bort blyertsen och inte bara smetar ut den?
:arghh:
Skulle gärna skriva mer med blyerts (har flera pennor som är typ 30 år gamla eller mer) men det går ju inte att sudda ordentligt.
Har nog 4-5 radergummin och alla smetar ut blyertsen när jag försöker sudda.
BRA suddgummin är grejen. Och att de är skapligt nya. Bara de torkat det minsta är de värdelösa. Prova att skära bort ett lager med en kniv? Funkar det fortfarande inte, så får du köpa nya suddgummin
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 857
Senast: Lingon
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
201
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
3 969
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp