Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som sagt tidigare, är en myt. Har dagsfärska ägg varje dag och ytterst sällan problem att skala dom.

Det här borde någon forska på! 🤪
Så då har forskningen fel?
20C74C70-C21F-4A5B-B7A9-FCB5EF1A924F.png
 
Eftersom jag vet att ni alla legat sömnlösa kommer jag nu med följande lugnande meddelanden:

1) Vattnet funkar igen. Hur vägen på bilden jag la upp mår vet jag dock inte.
2) Jag har blivit inbjuden till *he who must not be named* för att hämta upp min alldeles egna specialsemla gjord UTAN sylt (som inte alls är någon specialsemla egentligen, för det är ju så en riktig semla ska vara, men beggars can't be choosers osv). Återkommer med rapport senare i veckan.
 
Har köpt "ny" bil men den kan inte levereras före tidigast i slutet på nästa vecka. Den bara står där i affären till ingen nytta.
Vill ha den NU! :arghh:
Varför kan den inte levereras om den är begagnad? Där jag köpt mina bilar har de varit redo att köras iväg på stört.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 830
Senast: Lingon
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 164
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
3 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp