Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Isolering! :rage:

Här sitter jag hemma mol allena. Inte ens en vovve att prata med. Påsken är full av skojiga evenemang och jag kan inte besöka ett enda av dem.
SÅÅÅ länge sen covid kom och jag är fullvaccinerad - ändå fick jag det för allra första gången nu! Hade jag inte kunna få det i typ november när allt ändå var trist, händelselöst och grått!
:arghh::arghh::arghh:

Avkomman ska handla om jag behöver nåt. Och jag ska smyga in på vc för att ta prover som njurmottagningen vill ha. De helt enkelt säger att vc får vidta skyddsåtgärder. Kommer känna mig som en skurk.

Förstår att det är jättetrist, men jag tror att det är rätt många som har/får covid nu. Så länge du meddelar VC att du har covid behöver du inte ALLS känna dig som en skurk! Du har ju knappast blivit smittad med flit...
 
Förstår att det är jättetrist, men jag tror att det är rätt många som har/får covid nu. Så länge du meddelar VC att du har covid behöver du inte ALLS känna dig som en skurk! Du har ju knappast blivit smittad med flit...
Jag fick ju beskedet efter att möjligheten att kontakta vc var över. Så jag har skickat ett meddelande. Hoppas de hinner läsa. Det är mest detta att vara ute och röra på mig i samhället väl medveten om att jag har covid. :o

Nä flit ar det verkligen inte. Jag fick det mest sannolikt på Trädgårdsmässan i Älvsjö 😟
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 745
Senast: Lingon
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
198
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 414
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 541
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp