Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon som ska ställa 100 miljoner totalt onödiga frågor jämt och ständigt. Om självklara saker som han redan vet eller där svaret är uppenbart.
Har ni det bra annars? Att ställa onödiga frågor kan vara ett sätt att manipulera den andre. För när man frågar onödiga frågor så försöker man ju styra vad den andre ska tänka på (svaren på frågorna).
Jag har upplevt det själv och många år senare kommit fram till den slutsatsen.
 
Köpte sju slumtronplantor på granngården för några veckor sen (av två olika sorter) och de frodas och ser välmående ut i sina balkonglådor. Men, på sju plantor finns bara en blomma totalt!? Kommer jag inte få några smultron? 😭
 
Kan inte sluta äta idag. Allt jag inte ska äta och lite till. Det får bli ny friska tag och leva sunt imorgon. Ikväll orkar jag inte bry mig.

Det ser dessutom för överjävligt ut här hemma. Kartonger, kläder, disk, allting ligger utspritt över högt och lågt (ja inte disken alltså den svämmar bara över hon). Så jag bokstavligt måste hoppa över saker och gå slalom. Jag måste städa, men har noll energi och ork. Det får också bli imorgon.
 
Att jag ändrat kamerainställningar för att få bättre kvalité på bilderna, men då kan jag inte ladda upp dom här för att filen är för stor :cautious:

Får ladda upp på min blogg och sen ta länken därifrån, drygt!
Det ska ju gå att ändra storlek på bildfilerna fast jag har ingen aning om hur man gör.
(Alltså duplicera och förminska den ena så man har en av hög kvalitet och en mindre att posta här).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 201
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
4 225
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 365
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 787
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp