Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag inte kan låta bli att göra en massa saker med min nyligen brutna handled.
En granne körde förbi och såg lite förvirrad ut när jag lyfte ett badkar på högkant för att tömma det och hejade på honom med den gipsade armen. Helt otippat gör armen ont! (Men hästarna har fräscht vatten 🤷‍♀️ )

Less på det här nu! :wtf: :sorry:
Nu får du lugna ner dig lite :idea: Åtminstone 1a veckan ..............🙈
 
Folk som inte kan skillnaden på svara/svara alla när de mejlar.
Följer nu en helt ointressant intern mejl-konversation från en kund.

Fruktansvärt onödigt inkludera vår felanmälan-mejl innan ni bestämt er för om ni ska köra maskinen till oss eller ej, och vi är inte intresserad av vilken avdelning som i så fall ska ta kostnaden för transporten:cool:🤬
 
Folk som inte kan skillnaden på svara/svara alla när de mejlar.
Följer nu en helt ointressant intern mejl-konversation från en kund.

Fruktansvärt onödigt inkludera vår felanmälan-mejl innan ni bestämt er för om ni ska köra maskinen till oss eller ej, och vi är inte intresserad av vilken avdelning som i så fall ska ta kostnaden för transporten:cool:🤬

Missbruk av "svara alla"-knappen borde ingå som en särskild punkt på lönesamtalen. :cool: Eller så borde det finnas en särskild automatisk varning "du håller nu på att skicka ett svar till xxx antal kollegor och på så sätt fylla deras inkorgar med ännu fler meddelanden som de behöver lägga tid på att ta sig genom och gallra bort för att hitta de meddelanden som de egentligen behöver läsa. Är detta VERKLIGEN relevant för xxx antal kollegor att läsa? Annars: välj svara".
 
Missbruk av "svara alla"-knappen borde ingå som en särskild punkt på lönesamtalen. :cool: Eller så borde det finnas en särskild automatisk varning "du håller nu på att skicka ett svar till xxx antal kollegor och på så sätt fylla deras inkorgar med ännu fler meddelanden som de behöver lägga tid på att ta sig genom och gallra bort för att hitta de meddelanden som de egentligen behöver läsa. Är detta VERKLIGEN relevant för xxx antal kollegor att läsa? Annars: välj svara".
Du menar alltså att svara-alla-folket är intelligenta och skärpta nog för att läsa en så lång text? :confused:
 
För egen del stör jag mig på att min ork inte tar sig.

Jag har gjort aningen för mycket idag. Igen.
Nu är jag alldeles för slut för att orka gå ut i trädgårdslandet och göra ett ryck.
Att jag aldrig lär mig.

Dessutom meddelade vården att det finns vätska kvar i mina lungor. Så jag bör träna andning. Jag frågade om det räckte med att bli andfådd.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 450
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
3 380
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 943
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 460
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp