Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk som inte svarar. Det känns som att jag inte gjort annat de senaste två dagarna än att jaga folk efter svar på saker jag skickade för flera dagar sedan, främst jobbrelaterat men även privat. Jag har full förståelse för att folk har annat att pyssla med och att man inte alltid kan svara direkt, jag är själv den som dröjer med svar ibland, men nu rör det sig om flera viktiga saker/frågor som jag verkligen behöver ha svar på. Och ändå är det bara tyst, vilket gör att jag "sitter fast" och inte kan gå vidare med någonting. Jag blir tokig! :arghh:

Välkommen till större delen av mitt yrkesliv :meh:
 
Nu kommer värmen hit i veckan vilket jag ju velat ha så det kan jag inte klaga (än, hatar värme men plantorna behöver det) på även om temperaturhoppen alltid ska vara så drastiska :p Problemet ligger i att min frys innehåller en del matlådor och förpackningar som jag inte alls är sugen på... Så vad är störigt undrar ni? Att jag har mat? Nej. Att jag behöver säkra upp med en miljard frysta bär, glass etc för att kunna äta något i värmen men det är väldigt oklart om frysen rymmer allt:o:laugh: Klart man kan ladda med frysklabbar i kylväska och panikcykla till affären under värmeböljan men verkligen enklare man slipper.

också störigt, vad sjutton köper man för glass när alla är fel??? Sluta ta bort alla glassarna som jag älskar:rage:
 
Brukar försöka med detta både hemma och på jobbet, slutar alltid med att jag får göra det själv 😂 🙄

Senast felanmäla porten till trapphuset, kan ju tycka att vi är många som passerar den och tycker den ska gå i lås på kvällen..,
Men eller hur. Är det inte gjort efter semestern så får jag fixa. Har dock kommit överens med chefen om att jag inte ska fixa såna här saker.

Men nej. Hoppas de fixar den åt er snabbt!
 
Öhm köpte nyss en topp hat (har ju hört via buke att big backen är oätliga men portionsglassarna fortfarande ska vara bra). Vad har dom gjort med glassen? Kändes inte alls som samma kvalitet å dom där sakerna i chokladen var centrerade på ett ställe.
 
Jag har en låt på hjärnan som jag inte kan komma på vad det är för någon. Jag vet genre och hooken i melodin men kan inte humma den tydligt nog för shazaam eller Google och det stööööööör mig för jag vet att jag lyssnade aktivt låten för bara någon månad sen.
 
Öhm köpte nyss en topp hat (har ju hört via buke att big backen är oätliga men portionsglassarna fortfarande ska vara bra). Vad har dom gjort med glassen? Kändes inte alls som samma kvalitet å dom där sakerna i chokladen var centrerade på ett ställe.

Men tophat har väl en "prick" med choklad och en med jordgubb i mitten?

1686311133181.png
 
Har två försändelser som enligt PostMords app säger att beräknad leverans till utlämningsställe är idag, två olika med drygt 2,5 mil emellan. Jag vill ha mina paket NU, men stör mig på att det inte är samma utlämningsställen de kommer till och att det fortfarande är beräknad ankomst och inte att jag får hämta dem. :rage:
 
Jag har en låt på hjärnan som jag inte kan komma på vad det är för någon. Jag vet genre och hooken i melodin men kan inte humma den tydligt nog för shazaam eller Google och det stööööööör mig för jag vet att jag lyssnade aktivt låten för bara någon månad sen.
Om du lyssnat på Spotify så har de en historik-knapp. :) Om man orkar scrolla vill säga...🙈


Jag stör mig på att autocorrect ofta ändrar "har" till "hat" när jag skriver... hur är det logiskt i ovanstående mening?
 
Försöker importera alla filer från telefonen till datorn... Hur i helvete blev det så krångligt? Vad hände med att dra över filerna? Varför startar den inte importen:banghead:
:banghead::banghead:
 
Stör mig på att jag inte bara kan göra saker jag måste. Funderar på att börja hos arbetsterapeut igen, det kanske går bättre med en annan än den jag hade tidigare.
 
Nu kommer värmen hit i veckan vilket jag ju velat ha så det kan jag inte klaga (än, hatar värme men plantorna behöver det) på även om temperaturhoppen alltid ska vara så drastiska :p Problemet ligger i att min frys innehåller en del matlådor och förpackningar som jag inte alls är sugen på... Så vad är störigt undrar ni? Att jag har mat? Nej. Att jag behöver säkra upp med en miljard frysta bär, glass etc för att kunna äta något i värmen men det är väldigt oklart om frysen rymmer allt:o:laugh: Klart man kan ladda med frysklabbar i kylväska och panikcykla till affären under värmeböljan men verkligen enklare man slipper.

också störigt, vad sjutton köper man för glass när alla är fel??? Sluta ta bort alla glassarna som jag älskar:rage:
Vilka glassar gillar du?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 220
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
4 236
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 376
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 804
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp