Större forumuppdatering

Jag har precis genomfört en större uppdatering av forumet och har valt att släppa in er innan allt egentligen är färdigt.
Min tanke är att slå på viss ny funktionalitet stegvis. Vissa saker som är synliga idag kommer även tas bort/slås av.

Det finns alltså en del att fixa till, en del skall bland annat översättas till svenska.

Vissa saker lär lösas ganska snabbt men det kan nog ta ett tag innan allt är på plats som jag vill ha det :)

Jag återkommer.
 
Den där funktionen att man blev varnad för att svara i en gammal tråd har försvunnit igen? Tycker den vad bra :)
Är du säker? Jag kollade precis två gamla trådar och för mig kommer varningen och kryssrutan upp.
Om någon skrivit i en gammal tråd så anses den inte gammal längre, då den då har ett nytt inlägg!?
 
Jag har precis gjort en liten bugguppdatering av några tilläggsprogram bland annat för notiser. Jag tror dock inte det skall påverka något egentligen vad gäller funktionen.
Jag har precis gjort ytterligare en pytteuppdatering gällande notiser.
 
Tror och hoppas att jag nu hittat en lösning som kan gillas av de flesta, lite finjusteringar kan komma att ske, men nu bör avataren vara tillbaka som den såg ut innan och bilden hamnar till höger, om det finns någon.
Jag har finjusterat denna lite mer senaste dygnet, för att få bort lite interna felmeddelanden samt få bilder som laddas snabbare.
 
Menyn över rutan man skriver i där man bl a kan lägga in bilder, välja smilisar och fetmarkera text funkar inte för mig just nu. Androidmobil och Chrome om det spelar roll.
Någon annan med samma problem?
 
Menyn över rutan man skriver i där man bl a kan lägga in bilder, välja smilisar och fetmarkera text funkar inte för mig just nu. Androidmobil och Chrome om det spelar roll.
Någon annan med samma problem?
Kan det möjligen vara så att du har klickat på symbolen med de två hakparanteserna, klicka på den igen i så fall.
Annars har jag personligen inte sett några problem.
 
Kan det möjligen vara så att du har klickat på symbolen med de två hakparanteserna, klicka på den igen i så fall.
Annars har jag personligen inte sett några problem.
Vilken symbol menar du? Var finns den? Hela menyn är fortfarande med ljusgrå symboler och oklickbar förutom förhandsgranskning. Likadant som i går, så jag kan tyvärr inte lägga in en bild och visa.
 
Till vänster om förhandsgranskning finns tre punkter om du har en liten skärm, klicka där och klicka sedan på [ ] för att slå av BB-kod, på större skärmar syns [ ] direkt.

Om det inte går är du troligen i förhandsgranskningsläget och behöver klicka på förhandsgranskningsikonen för att komma tillbaka till editorn, om så är fallet kan du bortse från den första förklaringen.
 
Till vänster om förhandsgranskning finns tre punkter om du har en liten skärm, klicka där och klicka sedan på [ ] för att slå av BB-kod, på större skärmar syns [ ] direkt.

Om det inte går är du troligen i förhandsgranskningsläget och behöver klicka på förhandsgranskningsikonen för att komma tillbaka till editorn, om så är fallet kan du bortse från den första förklaringen.
Nu funkar det, vet inte hur jag hamnade där, men det var [ ] som krånglade av oklar anledning.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 351
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 949
Senast: Yeah but
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 494
Senast: Nahar
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 468
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp