Större uppdatering på gång

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag planerar att genomföra en uppdatering under dagen eller möjligen senare, kanske i morgon.

Den är större på så sätt att den rättar en hel del buggar.
Funktionsmässigt och utseendemässigt bör inte mycket hända så ni behöver inte vara oroliga :)
Det kan ta en stund att genomföra den så visst avbrott kommer ske här på sidorna. Förhoppningsvis kommer allt snabbt fungera minst lika bra som tidigare.
 
Nu bör uppdateringen vara klar.

Säg till om något inte verkar fungera som det skall.
 
Jag kommer fixa lite till med menyn snart. Den bör snart återvända till samma utseende. Använd gärna Forumlista för att hitta till rätt forum under tiden.
 
Jag gillade bättre när menyn "trillade ner" från hörnet.
Blir väldigt många klick nu för att gå mellan forumen i de två olika kategorierna?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 883
Senast: Hazel
·
Bukefalosnyheter Som jag redan skrivit på annan plats har jag fixat lite med reaktionerna, hjärtat laddades inte riktigt på samma sätt som de andra...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
12 538
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 937
Senast: Sasse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 258
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp