Stötande reklam

Nahar

Trådstartare
Vet inte riktigt var gränsen dras för vad som ska få vara på Buke, och vet att det ibland är svårt att ta bort individuella reklamer. Tyckte dock denna var över gränsen för min del så ville uppmärksamma att den finns.

0F9D597C-A60B-4C45-BCB9-21CE0F98CDD7.jpeg


Vet inte hur företaget tänkt, om de vill skrämmas eller vad, men känns bara inte rätt med en stor bild på vapen här.
 
Det är vad jag kan förstå ett säkerhetsföretag och de får nog vara kvar.

När jag sökte på namnet SS group, något de kanske inte gjorde, fanns det redan en global ss group som inte kan kallas kattskit.
https://ssgroupglobal.com/en/brand/catfun.html

Ingen av dem tänkte kanske på vad SS kan associeras till förutom möjligen Sven Svensson.

När de grundades tyckte de nog att det var coolt att lyckas "ta över" förkortningen SSG som namn när man är i säkerhetsbranschen, men nu är det väl bortglömt och inte alls lika coolt. 😅

(SSG= särskilda skyddsgruppen, svenska försvarets "hemliga specialförband" och företrädare till nuvarande SOG.)
 
Det är vad jag kan förstå ett säkerhetsföretag och de får nog vara kvar.

När jag sökte på namnet SS group, något de kanske inte gjorde, fanns det redan en global ss group som inte kan kallas kattskit.
https://ssgroupglobal.com/en/brand/catfun.html

Ingen av dem tänkte kanske på vad SS kan associeras till förutom möjligen Sven Svensson.
Inte företaget så mycket som bilden som jag reagerade på, uppenbart för mig att det är "terroristskrämsel". Men menar inte att baksätesmoderera, förstår beslutet.
 

Liknande trådar

Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 170
Senast: Cattis_E
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 234
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 924
Samhälle Sett uppdrag granskning nu ikväll och blir illamående över dessa avskum rent ut sagt som lurar främst äldre personer. Samtidigt har jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 962
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp