Stövelskaft Mountain Horse?

I

Izadora

Ärd et ngn som har erfarenhet av skaften från Mountain Horse i fuskläder kostar ca 500kr???
 
Det jag vet att det inte är värt att köpa några stövlar/skaft av mountain horse för dragkedjorna håller inte alls. Jag har 5 par stövlar som spruckit. Skitkvalité :mad:
 
min kusin har dem och hon är jätte nöjd med dem! Hon använder dem nästan hela tiden och har haft dem i kanske 2år utan att de gått sönder. Jag har deras ridstövlar och de har hållit bra utan att gå sönder! :banana:
 
Är det MH Elite Rider LEggings du menar?
Vet du hur de fngerar i sträng kyla? Dvs under -20 grader...
Blir de stela som plåtar då eller?
Går de använda till alla slags skor?
Ska köpa mig leggings som kan användas tilla alla möjliga sommar/vinterskor. Har ett par tabaccofärgade från Hööks men de kan man bara använda till jodhpursen......MHskorna gick inte alls.
 

Liknande trådar

Utrustning Någon som har dessa stövlar? Har breda vader så har beställt med Wide, enligt mått ska den passa precis så hoppas den går runt. Vanliga...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Smurfoff
·
Utrustning Jag är på jakt efter nya hoppstövlar. Jag har svaga och överflexibla anklar så de måste vara lite stadigare än tex parlanti och div...
Svar
1
· Visningar
379
Senast: zarmino
·
Gnägg Hej! Har haft häst i många år men tog paus för ett par år sedan. Har då haft hopphästar och alltså inga billiga försäkringar. Går i...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Kiwifrukt
·
Avel Ny här på forumet och har frågor om kostanden för att föda upp eget föl tills dess att fölet fyller 3 år. Har blivit rekommenderad att...
Svar
9
· Visningar
1 533
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp