*Stolt matte*

eviliny

Trådstartare
Jag måste få skryta lite, var med min älskling till vetrinären idag för vaccinering och för att få ett dagsfärskt intyg så jag kan försäkra in han.

I vetintyg skrev hon UA på allt och skrev sedan med "En väldigt välskött och sund hund.":banana:

Hon påpeka flera gånger vilket underbart psyke han hade och att det var så roligt att se att andra hanhundar få hälsa på han utan att han vart arg. Innan vi skulle gå så sa hon att han var den korsningen (rottis/schäfer) med bästa lynnet hon mött. Och då växte både jag och Ozzy ett par cm kan jag säga...

Bara så stolt, så ursäkta om jag skryter om min Älskling:love:
 
Sv: *Stolt matte*

Tackar..
Bilder det har jag nog c:a 600 på han :D men det räcker nog med en eller vad säger ni?

PICT0995.jpg


Men han är så fin så jag slänger in en till!!!:D

PICT0549.jpg
 
Sv: *Stolt matte*

Underbart vacker hund du har och vad roligt det måste vara att få så mycket beröm , bara att gratulera :bow: :bow:
 
Sv: *Stolt matte*

Tackar!
Ibland vet man inte om man är hemma blind eller om han verkligen är så pass fin och bra psyket som man själv tycker, då är det roligt att någon påpekar att det stämmer. Det sköna var att hon tyckte hullet på han nu var mycket bättre, Jag har äntligen hittat ett foder som han tycker om och som får han att muskla sig... :D
 
Sv: *Stolt matte*

Vad roligt! Och en grymt snygg hund är det också!
 
Sv: *Stolt matte*

:love: :love: :love: honom får du hålla hårt i så jag inte kidnappar honom. Gud så fin han är! Å du är jätte duktig som gett honom ett så bra uppfostran!
 
Sv: *Stolt matte*

Om jag får skryta lite till så fick jag han i januari, då kalla alla han för ett gulligt monster. Matarg, kunde inte gå i koppel och var livrädd för andra hundar, och testa rang extremt mycket.

Men efter mycket träning och några vändor då han har fått hamna på ryggen så är han på väg upp i lydnaden inom bruks och maten får vi göra vad vi vill med. Lite 3 års trots just nu, men inte så farligt. Men jag kan lova att jag har fått jobba och finns en del att ta i fortfarande, men jag är så stolt över han!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp