stoppa islamiseringen!

golit

Trådstartare
Snart är det dags för att krigsmålade unga jihadister att i sina schalar invadera rättrogna svenska hem för att utkräva lösen.

Våga vara svensk och säg: jag ska prata med min fru/man/sambo/särbo medans du smyger in i köket och kopplar loss kaffebryggaren.

Öppna sedan dörren igen och peka på "kaffepannan" som ofta hänger på islamisternas vapen och nu kanske sträcks ut mot dig.

Visa din kaffebryggare och tala om att du avslöjat dem. En jihadist kan aldrig bli svensk...kommer alltid att avslöja sig i detaljerna.
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Vad röker golit för något?

Varje år hemsöks golit så här års av islamister. De har ju schal och inga unga svenska flickor skulle ju frivilligt täcka sitt hår?

Så det måste vara jihadister! Krigsmålade är de också
 
Sv: stoppa islamiseringen!

I mina ögon ett ganska rasistiskt inlägg, eller så fattar jag inte Golits "humor"?

Upp till moderatorn att avgöra nu.

/B
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Jag som alltid trott de var Jehovas! :eek: De kommer i gammeldags kläder och räcker fram en färglad pamflett så min spontana reaktion har varit att vråla "Satan bor i detta hus!" och dra igen dörren framför näsan på dem.
 
Sv: stoppa islamiseringen!

ahh, är det påskkäringar som menas?
för isåfall erkänner jag att jag inte fattar humor och tar min skämskvast och flyger till blåkulla.

/B
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Golit kan förvirra den bästa, ta inte åt dig. Oftast verkar det som Tomas säger: att han har rökt något som faller under åtal.
 
Sv: stoppa islamiseringen!

ahh, är det påskkäringar som menas?
för isåfall erkänner jag att jag inte fattar humor och tar min skämskvast och flyger till blåkulla.

/B

app app app... golit har just fastslagit att de som håller på med utpressning i islams namn måste var terrorister, vill du verkligen hota den västerländska civilistationen?
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Golit kan förvirra den bästa, ta inte åt dig. Oftast verkar det som Tomas säger: att han har rökt något som faller under åtal.

Bah, vem har inte i ett svårmodigt tonår drömt att bli en svårförstådd författare. golit tränar fortfarande ;)
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Snart är det dags för att krigsmålade unga jihadister att i sina schalar invadera rättrogna svenska hem för att utkräva lösen.

Våga vara svensk och säg: jag ska prata med min fru/man/sambo/särbo medans du smyger in i köket och kopplar loss kaffebryggaren.

Öppna sedan dörren igen och peka på "kaffepannan" som ofta hänger på islamisternas vapen och nu kanske sträcks ut mot dig.

Visa din kaffebryggare och tala om att du avslöjat dem. En jihadist kan aldrig bli svensk...kommer alltid att avslöja sig i detaljerna.

:rofl::rofl:
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Jag som alltid trott de var Jehovas! :eek: De kommer i gammeldags kläder och räcker fram en färglad pamflett så min spontana reaktion har varit att vråla "Satan bor i detta hus!" och dra igen dörren framför näsan på dem.

Fast jehovas är ju bara typ 200 år...

Efter att ha studerat kort och målningar och statyer av svenska kvinnor så har golit konstaterat att islam är mycket äldre i Sverige än så. Det verkar som många haft sjal i flera hundra år... Ingen har sagt nåt. Snacka om smygislamisering!
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Grattis du har lyckats med ett av två mål i alla fall. Om du nu vill bli svårförstådd författare.

golits ambitioner är numera högre än så, han vill bli obegriplig.

(för sin samtid, odödlig i evigheten)

i all ödmjukhet
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp