stoppa ismieringen

golit

Trådstartare
Jimmey Aakesson höll visst tal igen och ville stoppa islamiseringen, hen hade visserligen inga exempel på denna islamisering, men likväl skulle den stoppas. Oklart var. Hen kanske vill stoppa den i en liten låda, så hen kan ta fram den och titta på den ibland, eller som invandraren Lill Lindfors, tänka att ha en ism i byrån.

Under golits korta bortovaro från Buke har också flera sommarpratare anklagats för en massa -ism, väldigt olyckligt tycker de med andra ismer.

så golit undrar vilken ism vill du stoppa och i så fall var?
 
Inte klaga på Jimmisen just nu! :cry:

pridejimmie.png
 

Liknande trådar

Övr. Hund Är det nån här som tränar enligt do as I do-protokollet, eller i alla fall har provat på det? (Jag har försökt söka efter tidigare...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 693
Senast: hastflicka
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
709
Z
Hästvård Kortfattat: Veterinär 1 gav min häst diagnosen fång för ca två månader sedan. Varken veterinär 2 eller min hovslagare tror att det var...
Svar
14
· Visningar
3 120
Senast: Bewelinn
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp