Övr. produkter Stor boksamling

Lena_B

Trådstartare
Flyttar till mindre hus och behöver under hösten/vintern reducera en väldigt stor boksamling kraftigt. Jag har t ex en mycket omfattande samling fackböcker som spänner över det mesta med hästanknytning och massor av ungdomsböcker. Men det finns inte särskilt mycket om trav och just inga nyare böcker. Jag har tyvärr inga aktuella listor, men jobbar just med en lista på över 500 titlar med fackböcker, årsböcker, memoarer och liknade för att inventera vad jag har och var det finns så söker du någon speciell bök eller typ av böcker bör jag kunna svara hyfsat snabbt om den finns eller inte.

Jag har även äldre Ridsport-tidningar, VHS-band med inspelningar av tidigare VM/OS och div program/filmer med hästanknytning, men detta är i första hand för avhämtning.

Böckerna finns i Surahammar men vi åker några gånger i månaden Surahammar - Köping- Örebro - Karlstad - Vålberg och skulle ev kunna lämna av böcker efter vägen, men kan även skicka.

(Det finns även mycket trädgård/krukväxter, deckare, hund, katt, Wahlströms stora djurböcker och barn/ungdomsböcker som t ex Cherry Ames, Tvillingdetektiverna, Lilla huset på prärien och Anne på Grönkulla-serierna...)

Lena Bygert
lena.bygert@gmail.com

2019-11-20
Jag har laddat upp en fil där det som jag har hyfsad koll på var det finns är markerat med x. Det gick inte att ladda upp excelfil, men det är det formatet jag jobbar med. Jag har försökt rätta, men det finns säkert kvar udda stavningar eftersom mitt (ur)gamla register är i annat format och ä, ö é och liknade bokstäver inte blev rätt.

Bifogade filer

Senast ändrad:

Lena_B:s ev trådar under: Dagbok Annonser Överallt

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

• Höstföräldrar 2019
  • Träning, hälsa och kost 5
  • Dejtingtråden 27

Dagbok

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos