Stor häst genom isen

Sv: Stor häst genom isen

:confused: hmmmm var det inte något liknande där i krokarna förra året också, eller om det var förrförra året.....
 
Sv: Stor häst genom isen

Lånat knapp

I går kväll hade de fått upp hästen men det sista jag hörde (igår kväll) så hade den inte ställt sig upp än...
 
Sv: Stor häst genom isen

stackars ägaren.... en häst ägares mardröm
 
Sv: Stor häst genom isen

Usch, vad läskigt! Med en stor häst dessutom. Hade det varit min häst hade jag antagligen varit lika orolig som ägaren till denna häst.
 
Sv: Stor häst genom isen

Hejsan skulle bara vilja rätta detta lite!
Stjärna som det 29åriga stoet heter gick inte igenom någon is hon halkade omkull i hagen och det var alldeles för halt för henne att komma upp igen så räddningstjänsten fick komma och hjälpa till.
 
Sv: Stor häst genom isen

En kompis var med och jobbade. Han säger att hästen klarade sig, det tog ett tag för henne att bli varm igen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Vid 07-tiden på onsdagsmorgonen larmades räddningstjänst till ett samhälle utanför Nybro med anledning av att en häst gått genom isen på...
Svar
0
· Visningar
436
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En häst gick genom isen i Älvasjön utanför Varberg på måndagen. Hästen befann sig cirka 100 meter ut i vattnet och räddningstjänsten...
Svar
0
· Visningar
603
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Klockan 07.30 på tisdag morron larmades SOS om en häst som gått genom isen i Alavattnet. Räddningstjänsten har åkt till platsen.
Svar
1
· Visningar
394
Senast: _Elly_
·
  • Artikel
Hästnyheter Räddningstjänsten fick på torsdagseftermiddagen ett drunkningslarm och ryckte ut till Norberg. På platsen hittades en skadad häst som...
Svar
0
· Visningar
516
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp