Stor miss!

Haukur

Trådstartare
Jag håller på att flytta men upptäckte till min fasa att dom glömt en vesäntlig del av instruktionerna till flyttlåde-bygget:smirk:
Det BORDE stå:

Börja med att lyfta bort katten från lådan.
1 Fäll klaff A inåt, nedåt, ta ur katten ur lådan.
2. Vik klaffarna B över varandra och låt dem bilda botten, ta ur katten ur lådan.
3. Vänd kartongen, res klaff A, res klaffarna B, fäll ner klaff A, vik klaffarna C inåt, nedåt, ta ur katten ur lådan.
 
Sv: Stor miss!

:rofl:

Så borde det naturligtvis stå!

Fast det är klart. Alla kanske inte har katt?
 
Sv: Stor miss!

Du glömde en sak:
3. Vänd kartongen, res klaff A, res klaffarna B, fäll ner klaff A, vik klaffarna C inåt, nedåt, ta ur katten ur lådan. Lossa försiktigt kattens tänder från kartongen och lirka ut kattens klor ur din axel.
4: Ring sjukvårdsupplysningen och fråga om det är farligt för en katt att äta en halv flyttkartong, och om man kan få stelkramp av 45 kattbett och 130 rivsår.........
:crazy:
 
Sv: Stor miss!

haha, vad ni e roliga..
men du får starta ett företag som gör flyttkartongen för katt ägande människor
 
Sv: Stor miss!

Råd från flyttrutinerade Sassy:
1. Ta katten, lås in den i badrummet.
2. Utrusta dig med öronproppar så att du slipper höra ylandet.
3. Börja packa, trampa då och då sönder en katt leksak som ligger på oväntade ställen (små bollar av "plastgaller" gör ondast)

Gör om detta var tredje månad eller tills katten vet att flyttkartong= inlåsning, och självmant spinger och gömmer sig. :devil:
 
Sv: Stor miss!

Sassy skrev:
Råd från flyttrutinerade Sassy:
1. Ta katten, lås in den i badrummet.
2. Utrusta dig med öronproppar så att du slipper höra ylandet.
3. Börja packa, trampa då och då sönder en katt leksak som ligger på oväntade ställen (små bollar av "plastgaller" gör ondast)

Gör om detta var tredje månad eller tills katten vet att flyttkartong= inlåsning, och självmant spinger och gömmer sig. :devil:

Bara var tredje månad, så långt minne har inte mina katter! Här upprepas allt var 5 sekund för längre än så är det då inte :D
 
Sv: Stor miss!

Haukur skrev:
Jag håller på att flytta men upptäckte till min fasa att dom glömt en vesäntlig del av instruktionerna till flyttlåde-bygget:smirk:
Det BORDE stå:

Börja med att lyfta bort katten från lådan.
1 Fäll klaff A inåt, nedåt, ta ur katten ur lådan.
2. Vik klaffarna B över varandra och låt dem bilda botten, ta ur katten ur lådan.
3. Vänd kartongen, res klaff A, res klaffarna B, fäll ner klaff A, vik klaffarna C inåt, nedåt, ta ur katten ur lådan.

4. Sätt ner objekt F i lådan, hämta objekt G. Ta ur katten ur lådan, utan att få med dig tidningspappret upp.
5. Hämta och slå in objekt H i tidningspapper, håll en hand på lådan och försök få stopp på katten innan han kliver ner. Upprepa tills lådan är full
6. Stäng lådan
7. Hör någon jama miserabelt
8. Rädda katt ur stängd låda
 
Sv: Stor miss!

ainasoja skrev:
Bara var tredje månad, så långt minne har inte mina katter! Här upprepas allt var 5 sekund för längre än så är det då inte :D
Precis!

Man vet inte om det fungerar förren man har försökt 10.000 gånger.......
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 151
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 306
Senast: Intejag
·
Övr. Katt Har inte "vågat" skriva innan för att jag varit rädd för att det ska vara dålig diagnos på kisse. :( Iaf, börjar från början...
Svar
11
· Visningar
7 282
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Utställningen i Bröndby, Köpenhamn, Danmark, igår söndagen den 16 september blev en intressant tillställning. Jag bestämde mig inte ens...
Svar
11
· Visningar
1 247
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp