Bukefalos 28 år!

Stora gummibollar

S

skutta

Har själv ett sto med mycket gummi och en fantastisk galopp vad hon saknar är lite storlek (161) och attityd.
Hon kommer att betäckas nästa år och jag vill avla på hennes fördelar, dvs galoppen och gummit:D men få upp storleken lite och som sagt är inte rädd för en hingst med lite attityd.
Små gummibolls hingstar vet jag fler men hur är det bland de lite större?
 
Sv: Stora gummibollar

Om hon inte är väldigt skarp i temperamentet skulle jag satsa på heartbeat, ger storlek iallafall, skulle valt han men mitt sto är 170 och vi vill en avkomma som är runt 165 så de gick han bort.

Cardento om man kan tänka sig fryst

Vivaldi K som Jannike West rider, super galopp och storlek.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 311
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 717
Senast: Krumben
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Hedinn
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 299
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp